کد خبر: ۱۱۳۵۶
تاریخ انتشار:۲۰:۵۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
مسئول بازسازی بافت آسیب‌پذیر دوگنبدان خبر داد
عصر دنا: مسئول بازسازی بافت آسیب‌پذیر شهرستان دوگنبدان از افتتاح صد واحد بازسازی شده در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روح‌الله عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت افتتاح صد واحد بازسازی شده در بافت فرسوده دوگنبدان مسابقه نقاشی، عکاسی و تیتر خبری در مدارس این منطقه برگزار می‌شود.

وی گفت: صد واحد بازسازی شده در بهمن ماه سال‌جاری به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مسئول بازسازی بافت آسیب‌پذیر شهرستان دوگنبدان ادامه داد: در حال حاضر  نوسازی و بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان روند خوبی را طی می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر کار پیشروی در تسریع نوسازی و بازسازی  این بافت فرسوده صورت گرفته است و صاحبان منازل بافت فرسوده دوگنبدان از طرح نوسازی و بازسازی به خوبی استقبال کرده‌اند.

مسوول بازسازی بافت آسیب‌پذیر شهرستان دوگنبدان تصریح کرد: بیش از 315 واحد در منطقه بافت فرسوده دوگنبدان در حال ساخت هستند که انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری روند خوبی را طی کند.

عمادی در ادامه اذعان کرد: تعداد یک‌هزار و 10 واحد برای گرفتن مجوز ساخت به شهرداری دوگنبدان ارجاع داده شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 820 واحد قابلیت ساخت در بافت فرسوده دوگنبدان را دارند وتعداد 190 واحد در بازگشایی رینگ معابر قرار گرفته شده است که در این صورت شهرداری باید این منازل را خریداری کند

مسئول بازسازی بافت آسیب‌پذیر دوگنبدان عنوان کرد:بیشترین واحدهای که در بازگشایی رینگ معابر قرار گرفته‌اند در محله کیامرثی این شهرستان است.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان برای بازگشایی رینگ معابر در بافت فرسوده دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

عمادی بیان کرد: تعداد 600 واحد در حال حاضر  نقشه واحد مسکونی آنها از طرف نظام مهندسی تحویل داده شده و این افراد می‌تواند با گرفتن وام اولیه شروع به ساخت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.