تاریخ انتشار:۲۰:۴۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
در سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از هم‌استانی‌های ما در سی و یکمین دوره انتخاب نمونه‌های کشاورزی، به عنوان کشاورز نمونه انتخاب و معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزت‌الله بهشتی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی در سالن صدا و سیمای تهران برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این مراسم با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران و معاونین ستادی، روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، مدیران ترویج سراسر کشور و دیگر مسوولان کشوری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش به منظور انتخاب و معرفی نمونه‌های کشاورزی از سراسر کشور برگزار شد، گفت: 11 نفر از برگزیدگان از نمونه‌های برتر در حوزه منابع طبیعی بودند.

این مسوول به توانمندی و ظرفیت‌های بالای کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: این بار نیز کشاورزان این استان خوش درخشیدند و توانستند در این همایش با کسب رتبه برتر افتخاری دیگر به افتخارات استان بیفزایند.

بهشتی‌فر، ادامه داد: غلامحسین صفایی در این همایش به عنوان بهره‌بردار نمونه محصولات فرعی جنگل و مرتع از کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و با حضور وزیر کشاورزی تجلیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک به غلامحسین صفایی، گفت: این کشاورز نمونه در منطقه تنگ سرخ یاسوج در اجرای طرح‌های مشارکتی همکاری خوبی داشته و اقدام به کشت گیاه کمیاب «آنغوزه» کرده است.

وی، همکاری، همراهی و مشارکت چشمگیر مردم این استان در اجرای طرح‌های مشارکتی را شایسته ارج‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری این مردم توانستیم طرح‌های زیادی را در استان اجرا و ضمن کمک به احیا و حفاظت از منابع طبیعی گامی موثر در اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری برداریم.

این مسوول ضمن آرزوی سلامتی و ادامه کار بیشتر برای این کشاورز نمونه، افزود: امیدواریم دیگر بهره‌برداران با الگو قرار دادن آقای صفایی بتوانند ضمن توسعه و همکاری بیشتر در اجرای طرح‌های مشارکتی به منظور احیا، توسعه و حفاظت از عرصه‌های ملی، به افزایش زمینه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان کمک کنند.

به گفته بهشتی‌فر، غلامحسین صفایی از کهگیلویه و بویراحمد، بهرام روزبه، خداداد میرزایی و زهره عرفانی آقایی از خراسان رضوی، صفیه خوش‌خلق و ابوالقاسم گرنامی از مازندران، منوچهر خوشیار از لرستان، علی‌محمد طاهری از چهارمحال و بختیاری، نجیم رحمت‌زایی از سیستان و بلوچستان، محرم صفرزاده از آذربایجان شرقی و محمدحسین ملایی از فارس 11 نفری بودند که امروز به عنوان برترین‌های بخش منابع طبیعی با حضور وزیر جهادکشاورزی و دیگر مسوولان کشوری در تهران انتخاب، معرفی و تجلیل شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.