تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اردلان زینل‌زاده در یادداشتی خطاب به اصحاب رسانه این شهرستان آورده است: ضمن تشکر از خدمات خبرنگاران و سایت‌های خبری به استحضار می‌رساند تمامی تلاش‌ها و اقداماتی که توسط اینجانب در 40 ماه مدیریت در شهرداری انجام پذیرفته در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان گچساران و عدم دخالت دیدگاه‌ها و سلائق شخصی، سیاسی و قومیتی در مدیریت شهری و اجرایی بوده است.

در یادداشت شهردار دوگنبدان آمده است: استعفای اخیر اینجانب نیز به جز دلایل شخصی و تغییر و ایجاد زمینه تسهیل بیشتر در خدمت‌رسانی هدف دیگری ندارد. شاید برون رفت اینجانب تلنگری باشد به مجموعه عوامل موثر بر مدیریت شهری از پایتخت میهن اسلامی تا شهرستان و سرآغازی جهت خروج از رکود و پرداخت‌های پرسنلی باشد.

در این یاداشت تأکید شده است: خواهش بنده از اصحاب رسانه، عدم ایجاد تشویش افکار عمومی و ترسیم خط و ربط‌های واهی سیاسی و کاذب در این خصوص است؛ باشد تا اعضای محترم شورای اسلامی در فضایی مناسب نسبت به اخذ تصمیم مقتضی و ارائه راه حل مسائل اهتمام ورزند.

در پایان از مجموعه عوامل موثر اعم از شورای اسلامی شهر، نماینده مردم گچساران و باشت، استاندار محترم، فرماندار محترم و دستگاه‌های اجرایی و خصوصا پرسنل خدوم شهرداری کمال تشکر را دارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.