کد خبر: ۱۱۳۴۱
تاریخ انتشار:۲۰:۲۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: یکی از فرماندهان نظامی گروه تروریستی «جبهه النصره» در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین در سوریه کشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از «رای الیوم»، حمله هوایی هواپیماهای ناشناس، «ابو عمر الترکستانی» از فرماندهان نظامی گروه تروریستی جبهه النصره را هدف قرار داد.

الترکستانی یکی از بارزترین گزینه‌های برای عهده‌دار شدن آنچه که «رئیس مجلس هیات عناصر مسلح» خوانده می‌شود، بود. این هیات قرار بود در طی ادغام برنامه‌ریزی شده گروه‌های مسلح در شمال سوریه تشکیل شود.

در برخی پایگاه‌های اینترنتی از جمله «یوتیوب» ویدیویی از جسد ابو عمر الترکستانی به همراه یکی دیگر از سرکردگانی، که هویتش تاکنون مشخص نشده، منتشر شده است.

گزارش‌ها حاکی است که این سرکرده تروریست‌ها در یک حمله پهپادهای ناشناس کشته شده است.

منابع خبری وابسته به معارضان سوری نیز تصریح کردند هواپیمایی بدون سرنشین خودرویی متعلق به جبهه النصره را در جاده «سرمدا – باتبو» در ریف شمالی ادلب هدف قرار داد که در جریان آن خودرو منهدم و دو سرنشین آن کشته شدند.

طبق اعلام معارضان سوری، این خودرو یکی از مسئولان جبهه النصره را جا به جا می‌کرده است.

ناظران می‌گویند، این پیامی به تمامی طرف‌های داخلی و خارجی است مبنی بر اینکه جبهه النصره از توافق آتش‌بس توافقی روسیه و ترکیه، استثناست. این در حالی است که قطر تلاش‌های گسترده‌ای برای مستثنی کردن این گروه تروریستی از اهداف بمباران‌های جنگنده‌ها صورت داده است.

آتش‌بس توافقی در سوریه، امروز- دوشنبه- وارد چهارمین روز خود شده است.
 
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.