کد خبر: ۱۱۳۲۷
تاریخ انتشار:۰۲:۰۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: سلبریتی ها حالا همه با چشمان اشکبار راوی قصه ی عاشقانه ی آرش و گلرخ شده اند؛ بی آنکه بدانند جرم شان چیست که به زندان افتاده اند و چقدر از اين داستان عاشقانه و اشک آوری که ضد انقلاب تعریف میکند حقیقت دارد و چقدر افسانه سرایی است!؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد حسین زاده طی یادداشتی در کانال "نقد و قند" به تحلیل ترازدی سرایی های رسانه های خارجی و برخی چهره های روشنفکرنما درباره دو زندانی ضدانقلاب پرداخت و نوشت:
 
داستان اعتصاب غذای آرش در فراق گلرخ و زندانی شدن او، هم عاشقانه است و هم تراژدی! ترکیبی از لیلی و مجنون نظامی و زندان مسعود سعد سلمان و زندانبان خشن و بی عاطفه اش و رومئو و ژولیتِ شکسپیر!
 
سلبریتی ها حالا همه با چشمان اشکبار راوی قصه ی عاشقانه ی آرش و گلرخ شده اند؛ بی آنکه بدانند جرم شان چیست که به زندان افتاده اند و چقدر از اين داستان عاشقانه و اشک آوری که ضد انقلاب تعریف میکند حقیقت دارد و چقدر افسانه سرایی است!؟
 
این تراژدی سرایی قبلا برای امثال موسی خیابانی در آشوب های دهه شصت و  احمد باطبی در کوی دانشگاه هم اتفاق افتاد!  
 
چه باید گفت که باطبی و امثال او به پر کاهی وطن فروشی می کنند و سلبریتی ها برای امثال او سینه چاکی!
 
جمهوری اسلامی حتی با اسیران عراقی خود چنین رفتاری نکرد که ضد انقلاب برای آرش و گلرخ داستان سرایی می کند! در مظلومیت جمهوری اسلامی همین بس که سر بسیجی هایش را در کردستان می بریدند و بدنشان را مثله مثله می کردند و صدای حقوق بشر بلند نمی شد، ۱۷ هزار ایرانی را در کوچه و بازار به خاک و خون کشیدند که بسیاری از آنها تنها جرمشان داشتن محاسن بر صورت بود! اما حقوق بشر به جای حمایت از مردم، حامی مسعود و مریم رجوی شد! و همین آرش و گلرخ نیز سنگ حمایت از اعضای  آنها را به سینه می زدند!
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.