کد خبر: ۱۱۳۲۵
تاریخ انتشار:۰۲:۰۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه دو تصمیم برای کاهش نرخ ارز گرفته شد، اظهار کرد: در تصمیم کوتاه‌مدت مقرر شد تا ارز تک‌نرخی شود و در بحث استراتژی بلندمدت مقرر شد دولت از ابزارهای لازم برای کاهش نرخ ارز استفاده کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به تدوین گزارش FATF  در کمیسیون متبوع خود گفت: بخشی از گزارش و فصلهای آن تدوین شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بحث بررسی لایحه برنامه ششم در دستور کار مجلس قرار گرفته است قدری زمان برای تدوین گزارش FATF کم شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این گزارش که تا پایان سال در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود در 6 فصل تدوین شده است.

پورابراهیمی با اشاره به تدوین طرح بانکداری اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌های طرح بانکداری اسلامی در حال بررسی این طرح هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت نرخ آزاد دلار، افزود: امروز صبح جلسه‌ای با حضو مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشها، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و درباره این موضوع بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه در این جلسه دو تصمیم برای کاهش نرخ ارز گرفته شد، اظهار کرد: در تصمیم کوتاه‌مدت مقرر شد تا ارز تک‌نرخی شود و در بحث استراتژی بلندمدت مقرر شد دولت از ابزارهای لازم برای کاهش نرخ ارز استفاده کند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: مجلس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار