تاریخ انتشار:۱۸:۲۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
در نشست شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شد
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اسناد خزانه گفت: دستگاه‌هایی که تا روز دوشنبه این هفته نسبت به جذب این اسناد اقدام نکنند، اعتبارات آن‌ها جابه‌جا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و دو روز به این دستگاه‌ها فرصت داده می‌شود که این اعتبارات را جذب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌هایی که تا روز دوشنبه نسبت به جذب این اسناد اقدام نکنند، تخصیص اعتبار آنها صفر و این اعتبار جابه‌جا و به چند پروژه مهم استان اختصاص داده می‌شود.

خادمی درباره اعتبارات موضوع ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی گفت: برای هزینه‌کرد این اعتبارات، پروژه‌های مشخصی تعریف کرده و اثربخشی آنها هم سنجیده شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، توزیع اعتبارات شهری در شورای ترافیک انجام و اعتبارات روستایی هم توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری با هدف تحت پوشش قرار دادن چندین روستا و انجام پروژه‌های اساسی در آنها انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در محدوده شهرها که برای انجام طرح‌ها واگذار شده است، باید به مطالبه اجتماعی تبدیل شود، عنوان کرد: نیاز است در قالب یک کتابچه و گزارش جامع با مشخص کردن موقعیت و محدوده و متراژ زمین‌های واگذار شده و مشخصات مالک و کاربری، بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

خادمی بیان کرد: زمین‌هایی که راکد و بلااستفاده بوده و طرحی در آن‌ها اجرا نمی‌شود، شناسایی شده و پس از احصاء در اختیار دیگر سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار