کد خبر: ۱۱۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
مسوول امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده امروز اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از موارد مهم و مورد توجه در جامعه است.

مسوول دفتر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این فریضتین تکلیفی الهی است، افزود: اغلب آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه امروز بر اثر فراموش کردن همین موضوع است.

وی بر احیا و اجرای این امر الهی در جامعه توسط همه مردم تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به برخی امور باعث ایجاد عوامل و آسیب‌های غیرقابل جبران خواهد شد.

این مسوول با اشاره به تلاش‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این حوزه، یادآور شد: این ستاد تاکنون هشت دوره آموزشی مخصوص امر به معروف و نهی از منکر برگزار و اقشار مختلف را آموزش داده است.

فتاح‌زاده، امر به معروف و نهی از منکر را عامل موثری در ارتقای سلامت، آرامش و امنیت جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اگر هر فرد خود یک عامل به معروف باشد بسیاری از منکرات خود به خود در جامعه از بین خواهد رفت.

مسوول دفتر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد با عنوان اینکه امروزه قبح برخی از رفتار و حرکت‌های ناشایست در جامعه از بین رفته و کسی حرفی نمی‌زند، گفت: البته برخی فکر می‌کنند کار و رفتار دیگران ربطی به انها ندارد در حالیکه اینطور نیست و رفتار افراد در جامعه با هم مرتبط و بر یکدیگر اثرگذار است.

وی، ادامه داد: به همین منظور و در راستای احیای این امر الهی تصمیم گرفتیم تا از هفته جاری گروه‌های گشتی امر به معروف و نهی از منکر را با جلیقه مخصوص امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و مراکز پرتردد یاسوج مستقر کنیم.

فتاح‌زاده، تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر با لباس در مکان‌های تفریحی مانند آبشار یاسوج، پارک‌ها و پیست اسکی کاکان مستقر بوده و انجام وظیفه می‌کنند.

این مسوول، ایجاد زمینه برای احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی مردم با این امر و توجه به آن را از اهداف این اقدام بیان کرد و یادآور شد: این کار می‌تواند تلنگری برای برخی از افراد که توجهی به این موضوعات ندارند، باشد.

فتاح‌زاده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گامی موثر در راستای تامین امنیت اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه برداشته و این فریضتین الهی الهی را در جامعه احیا کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
/
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
لطف کنند شیشه های دودی ماشین ها ومراکزرابررسی کنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.