کد خبر: ۱۱۲۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۵۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
عضو شورای شهر دوگنبدان خبرداد
عصر دنا: این عضو شورای اسلامی دوگنبدان با تقدیر از فعالیت های "زینل زاده" شهردار این شهر، تصریح کرد: گمان نمی کنم استعفای شهردار مورد موافقت اعضای شورای این شهر قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود دلیل استعفای"اردلان زینل زاده " شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را شخصی عنوان و اظهارداشت: البته به نظرمن، مشکلات شهردار برای استعفاء شخصی نیست.

این عضو شورای اسلامی دوگنبدان خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری دوگنبدان اکنون هم به پرسنل رسمی و غیررسمی بدهکار بوده و هم به پیمانکاران پروژه های عمرانی.

وی گفت: شهرداری دوگنبدان سه ماه است که حقوق 500 نیروی شاغل خود را پرداخت نکرده و از سویی 12 میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهکار است.

  • این عضو شورای اسلامی دوگنبدان با تقدیر از فعالیت های "زینل زاده" شهردار این شهر، تصریح کرد: گمان نمی کنم استعفای شهردار مورد موافقت اعضای شورای این شهر قرار گیرد.

به نوشته ایلنا، وی افزود: شهردار دوگنبدان مشکلی برای مدیریت شهری ندارد و از نیروهای پرکار بوده اما متاسفانه از حوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم به شهرداری تخصیص داده نشده است.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت: نمی دانم چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ، اعتبارات موردنیاز شهرداری دوگنبدان را تخصیص نداده اما ممکن است آنها نیز خودشان دچار مشکلاتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکزی باشند که ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی گفت: استعفای شهردار دوگنبدان به شورای شهر اعلام وصول شده اما گمان نمی کنم مورد موافقت قرار بگیرد و از مسئولان می خواهیم اعتبارات مورد نیاز این شهرداری را تخصیص دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
اعضای محترم شورای شهر دوگنبدان / اگر با استعفای اقای شهردار موافقت نکنید دور بعد هیچ کس به شما رای نمیدهد زیرا مردم از مشکلات خیابان بلادیان ناراحت هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
باید برود زینل زاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
زینل زاده چهره خوبی بین بازار ندارد اقایان شورا
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
ما که از اقای زینل زاده راضی هستیم ایشان باید بماند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
ما که از اقای زینل زاده راضی هستیم ایشان باید بماند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.