تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به 78 درصد روستاهای شهرستان چرام خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رحمان خادم ظهر امروز در جمع مردم سرفاریاب به بخشی از خدمات و برنامه‌های شرکت گاز در بخش سرفاریاب اشاره و اظهار کرد: از مجموع 163 روستای شهرستان چرام تعداد 48 روستا دارای 20 خانوار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از این تعداد 32 روستای بالای 20 خانوار گازکشی شده که جمعیت 3 هزار و 216 خانواری از مجموع 4 هزار و 262 خانواری گازدار هستند.

وی افزود: اگر مقایسه‌ای بین این سال‌ها داشته باشیم، 60 درصد مردم قبل از سال 92 گازدار بودند که در حال حاضر به 78 درصد رسیده است و انتظار داریم که در سال 96 به 90 درصد برسد.

این مسئول با بیان اینکه از تعداد 37 روستای سرفاریاب 11 روستا مانده که از این تعداد 6 روستا بالای 20 خانوار است که در برنامه سال آتی برای گازرسانی گذاشته‌ایم، تصریح کرد: هم اکنون‌ گازرسانی به امامزاده علی سادات و پشته زیلایی در حال انجام است.

خادم خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه دولت، در روستاهای بالای 20 خانوار موظف هستیم که تا آخر سال 96، گازرسانی را انجام دهیم، ولی با توجه به شرایط کوهستانی منطقه، هزینه‌های بالایی متحمل خواهیم شد.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در روستای شیخ هابیل و چال باغ هزینه‌ای که برای هر علمک نیاز داریم 42 میلیون تومان بوده در حالی که در سایر نقاط بین 2 تا 3 میلیون تومان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.