تاریخ انتشار:۲۱:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات آب سرفاریاب به پایان رسیده و اسناد مناقصه روز یکشنبه 12 دی ماه منتشر می‌شود که امیدواریم و قول می‌دهیم تا عید این مشکل را حل کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فیض‌الله پاسره عصر امروز در جمع مردم سرفاریاب، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی و آنچه که باعث شده مردم از نبود آب شکایت کنند، بحث نبود منبع تامین آب است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در سال‌های گذشته یک حلقه چاه در دهنو اسلام آباد سرفاریاب و در منطقه زیلایی برای تأمین آب شهر سرفاریاب و روستاهای حومه حفر شد که متاسفانه فاقد آب بودند.

وی افزود: تنها منبع تامین آب که در واقع آب کشاورزی نیز است، آب چشمه امامزاده حمزه بوده که این چشمه هم به خاطر بافت زمین اطراف آن با اولین بارندگی‌ها گل آلود می‌شود و کدورت آب بالا می‌رود.

این مسئول گفت: جایی که مردم بیشتر همکاری کنند، شرکت‌ها و ادارات دولتی نیز بیشتر راغب می‌شوند کار کنند و در این رابطه آبفای روستایی کوتاهی نکرده است.

پاسره تصریح کرد: ما به عنوان آب و فاضلاب روستایی متعهد می‌شویم  که منبع تامین آب امامزاده حمزه و تاسیسات آن را طراحی کنیم تا دیگر مردم مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه برای این کار 17 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، ابراز کرد: مطالعات به پایان رسیده و اسناد مناقصه روز یکشنبه 12 دی ماه منتشر می‌شود که امیدواریم و قول می‌دهیم تا عید این مشکل را حل کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.