کد خبر: ۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار:۲۱:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حادثه رانندگی در محور یاسوج ـ اصفهان منجر به مصدومیت 8 نفر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلال‌پوران‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه آفرین بودن محور یاسوج ـ اصفهان گفت: محور یاسوج- اصفهان این بار هم حادثه آفرید و برخورد دو دستگاه خودروی پژو 405 و پراید موجب مصدوم شدن 8 نفر شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عصر امروز طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 استان مبنی بر یک مورد تصادف در محور یاسوج- اصفهان در حوالی سرنجل کل پس از گرفتن اطلاعات دقیق تعداد مصدومان، بلافاصله پایگاه اورژانس115 جاده‌ای مرتضوی و پایگاه شهری شماره دو به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و انجام کمک‌های اولیه 8 مصدوم دو خودروی پژو 405 و پراید برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند که حال مصدومان رضایت‌بخش است.

این مسؤول در پایان از همه مردم و همشهریان خواست با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور با احتیاط و رعایت کردن قانون و مقررات سفر امنی را برای خود رقم بزنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.