کد خبر: ۱۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۰۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج:
عصر دنا: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از آغاز کار جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز برای نخستین بار در این شهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرشاد صادقی صبح امروز در حاشیه جمع‌آوری پنج بیلبورد غیرمتعارف در معابر اصلی یاسوج، از آغاز کار جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز برای نخستین بار در این شهر خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج افزود: این تابلوها در خیابان‌های جمهوری، هفت تیر و مطهری واقع شده است.

وی اظهار داشت: در گام نخست 80 تابلوهای نازیبا و فاقد مجوز در سطح معابر شهری یاسوج شناسایی شده که جمع‌آوری آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج با بیان اینکه سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه اهمیت زیادی دارد، گفت: جمع‌آوری تابلوهای مازاد از جمله اقداماتی است که در زیبایی خیابان‌ها و معابر نقش به سزایی دارد.

وی افزود: همچنین فعالان صنفی شهر یاسوج به نصب تابلوهای رنگارنگ و متنوع در محل ورودی واحدهای صنفی و یا حاشیه معابر اقدام کرده‌اند که باعث نازیبایی شهر و مشکلات ترافیکی شده است.

صادقی تصریح کرد: در این زمینه تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در هسته مرکزی چهره شهر را نازیبا کرده که جمع‌آوری و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: فرشاد صادقی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
احسنت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.