تاریخ انتشار:۱۱:۰۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: در این بیانیه آمده است: آیا تکرار این اشتباهات در یک برنامه زنده و پرمخاطب آن هم در رابطه با باشگاهی که در جام حذفی به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز مطرح بوده و به اذعان بسیاری از کارشناسان فوتبال این تیم فراتر از لیگ دسته دوم ظاهر شده پایمال کردن حق تیم فوتبال پرطرفدار نفت و گاز گچساران نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران در خصوص برنامه 90 و قسمت مربوط به بازی تیم نفت گچساران در جام حذفی فوتبال کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه بار دیگر شاهد بودیم در یکی از برنامه‌های پرمخاطب ورزشی رسانه ملی اشتباهات مکرر مجری این برنامه و عوامل برنامه‌ساز آن در بیان نام باشگاه نفت مسجد سلیمان به جای نفت و گاز گچساران و همچنین نشان دادن تصاویر غیرمرتبط با باشگاه نفت و گاز گچساران به نام این باشگاه موجب نگرانی هواداران و مسؤولان باشگاه نفت و گاز گچساران شده است.

در این بیانیه آمده است: آیا تکرار این اشتباهات در یک برنامه زنده و پرمخاطب آن هم در رابطه با باشگاهی که در جام حذفی به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز مطرح بوده و به اذعان بسیاری از کارشناسان فوتبال این تیم فراتر از لیگ دسته دوم ظاهر شده پایمال کردن حق تیم فوتبال پرطرفدار نفت و گاز گچساران نیست.

در بیانیه باشگاه نفت و در ادامه آمده است: هر چند در ابتدا برنامه در گزارشی که از حضور پرشور مردم این شهر در ورزشگاه شهدای نفت پخش گردید عمق علاقه هواداران به این تیم نشان داده شد اما متاسفانه اشتباهات مجری این برنامه کام هواداران و علاقه‌مندان این باشگاه را از برنامه پرمخاطب 90 تلخ کرد تا بار دیگر مظلومیت فوتبال در شهرستان‌ها بر همگان ثابت شود و باید اذعان کرد برنامه 90 نیز نتواست در بیان جایگاه فوتبال این شهرستان در کشور موفق عمل کند.

در این بیانیه تصریح شده است: باشگاه نفت و گاز گچساران به‌عنوان یکی از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار در رشته‌های مختلف ورزشی حاضر در لیگ‌های مختلف کشور اعتراض خود را نسبت به اتفاقات برنامه ورزشی 90 اعلام می‌دارد و از مسؤولان ورزش شبکه سوم سیما تقاضا دارد در خصوص اشتباهات مکرر مجری این برنامه در بخش دوربین 90 و اعلام اشتباه نام این باشگاه که موجبات ناراحتی مردم متعصب و ورزش دوست این دیار را فراهم کرده است تصمیمی جدی و اتخاذ نمایند.

 در این بیانیه تأکید شده است: امید است با تصمیمی مناسب از سوی مسؤولان محترم ورزش شبکه سوم سیما بی‌طرفی و توجه به ورزش شهرستان‌ها که شعار همیشگی این برنامه بوده است بر همگان به اثبات برسد.

در بیانیه باشگاه نفت ذکر شده است: در پایان لازم می‌دانیم برای اطلاع عوامل محترم برنامه 90 و مجری زحمت‌کش این برنامه ورزشی اطلاعاتی در خصوص شهر گچساران و باشگاه نفت و گاز به حضور برسانیم.

گچساران شهر زرخیزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که طی یک قرن اخیر بار تامین بیش از 20 درصد منابع مالی کل کشور را با تولید نفت و گاز بر عهده داشته و قدمت باشگاه نفت و گاز گچساران به نیم قرن رسیده و مردم این دیار در آینده‌ای نزدیک 50 سالگی این باشگاه ورزشی را در کنار هم جشن می‌گیرند.

این باشگاه صاحب چندین مقام تیمی در رشته‌های واترپلو، هندبال، تنیس روی میز در مسابقات آسیایی و ملی بوده و افتخار دارد تاکنون بیش از 30 ملی‌پوش را در رشته‌های مختلف به ورزش کشور تقدیم کند. همچنین نخستین شناگر ایرانی در المپیک از این باشگاه بوده و پدر بوکس و پدر هاکی ایران نیز از اهالی شهرستان گچساران هستند. 

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران

 در ابتدای این برنامه پرمخاطب گزارشی از حضور پرشور هواداران نفت و گاز گچساران در بازی مقابل تراکتورسازی پخش شد اما در ادامه طعم شیرین این گزارش خوب با این اتفاقات برای هواداران به تلخی کشیده شد. 

نکته قابل توجه در این بخش برنامه فرد ارسال کننده این تصویر بود که از روستای روشن‌آباد بوده که روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران است. 

باشگاه نفت و گاز گچساران پس از اشتباهات بسیار مجری برنامه 90 در بیان نام باشگاه و نشان دادن تصویر غیرمرتبط با این باشگاه در بخش دوربین 90 در اعتراض به عملکرد عوامل این برنامه چنین بیانیه‌ای را صادر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.