تاریخ انتشار:۰۹:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: جشنواره ترویج غذای سالم با حضور 50 نفر از زنان خانه دار در دهدشت مرکز این شهرستان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید محمد هاشم طاعتی سه شنبه در آیین برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تغییر الگو، شیوه و سبک زندگی مردم، عدم تحرک و عادت به مصرف غذاهای آماده این جشنواره با هدف تشویق زنان خانه دار به پخت غذاهای سالم برپا شد.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره هفته گذشته با مشارکت رابطان بهداشتی شهرستان در سطح شهر دهدشت انجام شد، افزود: زنان خانه دار به سلیقه خود با پخت غذاهای محلی و سنتی در این جشنواره شرکت کردند.
طاعتی عنوان کرد: با نظر کارشناسان تغذیه 10 نمونه از غذاهایی که در پخت آنها از نمک، مواد قندی و چربی کمتر استفاده شده بود به‌عنوان غذاهای سالم انتخاب و از آشپزهای آنها با اهدا هدایایی تجلیل شد.
وی اظهار کرد: تلاش می‌شود زنان خانه دار با روی آوردن به پخت غذاهای بومی و محلی ذائقه خانواده‌هایشان را نیز به سمت مصرف این نوع غذاها تغییر دهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.