کد خبر: ۱۱۲۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۲۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
به‌دلیل عدم همراهی مسؤولان و مشکلات مالی
عصر دنا: رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید پرویز موسوی اظهار کرد: امروز رسما اعلام می‌کنم که تیم فوتبال زاگرس یاسوج از لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنار کشید.

وی با قدردانی از هواداران تیم فوتبال زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص هوادارانی که در شهر یاسوج این تیم را در بازی‌های نیم فصل اول تنها نگذاشتند افزود: هم هواداران و هم بازیکنان و کادر فنی این تیم نمایش جانانه‌ غیرت و تعصب از خود بر جای گذاشتند اما متأسفانه مسوولان در این آزمون مردود شدند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به روند شکل‌گیری  تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم را با رنج و مشقت و با رو زدن به فدراسیون فوتبال و جمع کردن تعدادی بازیکن جوان بومی و غیر بومی راه‌اندازی کردیم.

موسوی گفت: هدف ما این بود که از آسیب‌های اجتماعی که جوانان شهر یاسوج را تهدید می‌کند بکاهیم و نقش پیشگیری در مقابل این آسیب‌ها داشته باشیم که متأسفانه هیچ همکاری با ما برای ادامه کار این تیم نشد.

وی افزود: این تیم که ارزش و قیمتی 700 تا 800 میلیون تومانی دارد را به قیمت هر سختی و رنج و مشقتی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور همراهی کردیم و هر چه برای کمک مسوولان برای ادامه کار فریاد زدیم متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که مسؤولان هم استانی در این آزمون مردود شدند تصریح کرد: قول‌ها و وعده‌هایی برای حمایت از این تیم دادند که هیچ سرانجامی نداشت و امروز مجبور هستیم که انحلال تیم فوتبال زاگرس را اعلا کنیم.

این مسؤول با بیان این که بازیکنان غیر بومی تیم زاگرس می‌توانند رضایت خود را برای حضور در سایر تیم‌ها اخذ کنند تصریح کرد: این بی‌مسؤولیتی و بی‌توجهی مسؤولان استان ما برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
اخ و بخت این استان آقای موسوی فوتبال این استان را نابود کردی ده چه ایخه
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
خدا را شکر اخه فوتبال چه سودی به حال این مردم فقیر داره که از بیت المال براش هزینه کنن فقط بازیکنان و دور وریاش خوب میزنن به جیب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.