تاریخ انتشار:۲۳:۲۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها؛
عصر دنا: یکی دیگر از مقام های برتر این خبرنگار ، راهیابی 2 گزارش خبری و یک مجموعه تلویزیونی وی به هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهاست .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): خبرنگار زن شبکه استانی دنا در در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در اهواز برگزار شد با تولید گزارش خبری دلداده حسین(ع) به عنوان خبرنگار بر‌تر مراکز استان‌های کشور برگزیده شد.

این گزارش که به مدت 3 دقیقه  توسط زهره بهرامی خبرنگار صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد تولید شده است در مورد پیرمرد آهنگری لنده‌ای است که سال‌ها است با جمع‌آوری ضایعات آهن، ضمن ساخت لباس تعزیه، این مراسم را راه‌اندازی می‌کند.

در این گزارش به طور هنرمندانه‌ای سعی شده است در مورد نحوه جمع‌آوری ضایعات آهن، ساخت و برگزاری مراسم تعزیه به تصویر کشیده شود.

گفتنی است نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با حضور مدیران ارشد سازمان صداوسیما، برنامه سازان، خبرنگاران و هنرمندان سراسر کشور از 30 آذر به مدت 2 روز در اهواز برگزار شد.
 
خانم بهرامی هم اکنون سردبیر مجموعه های خبری و خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز یاسوج است که حدود 150 گزارش فاخر در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی تولید کرده است .

یکی دیگر از مقام های برتر این خبرنگار ، راهیابی 2 گزارش خبری و یک مجموعه تلویزیونی وی به هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهاست .

در جشنواره ای که خرداد ماه سال 1393 در تبریز برگزار شد گزارش ویژه انتخابات باعنوان "اقوام به میدان می آیند" و مجموعه خبری تلویزیونی به سردبیری خانم بهرامی ، مقام نخست را کسب کرد و گزارش خبری با عنوان نخستین معلم هم تقدیرنامه گرفت .

خانم بهرامی همچنین براساس شاخص های ارزیابی تولیدات خبری در سال 1394 ، بعنوان یکی از خبرنگاران برتر زن استانها انتخاب شد .
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.