تاریخ انتشار:۱۹:۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
امرالله اندرزیان
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در شرایط حساس کنونی که تحریم، تحریف، تزویر، تبلیغات، نفاق، ستون پنجم، فتنه و فتنه گری، رقابت بر سر دنیا طلبی و تکاثر، ایجاد یأس و نا امیدی، هجمه ی نظامی و ... توسط شیاطین خارجی و داخلی علیه انقلاب اسلامی و فرزندانش و مقاومت اسلامی و دلیرانش و بویژه رهبر حسینی اش در جریان است، وقت چرت زدن هم نیست و همه باید هوشیار و بیدار باشند.

 بنابراین نکاتی را به عرض می رسانیم.

  1. شیطان هیچ وقت خواب و استراحت ندارد بلکه همیشه در کمین و آماده ی حمله است، چه اینکه با جنگ نرم و با استفاده از فضای مجازی در حال پیشروی است پس کلام مولا علی (علیه السلام) را آویزه گوش کنیم که فرمود: (من نامُ لَم یُنَم عَنه) آنکه خواب برود از تیر دشمن بیدار در امان نیست. 
  2. شیطان بزرگ در همان زمانی که لبخند می زد، مذاکره می کرد، دست می داد و قدم می زد، از طرف دیگر مشغول فتنه، توطئه، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت جهت نفوذ به داخل کشور و تغییر در محاسبات مسئولین و کم رنگ و بی رنگ نمودن آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و می باشد.  
  3. شیطان اکبر همان وقت که در نیویورک، لوزان، ژنِو و ... مذاکره می کرد از طرف دیگر با تجهیز جانورانی بی رحم همانند؛ داعش به دنبال بی ثباتی در منطقه، بدنام کردن اسلام ناب، حمایت از رژیم صهیونیستی، و مقابله ی جدّی با بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی و راه اندازی جنگ های نیابتی، حمایت از رژیم صهیونیستی آل سعود و کشتن مردم بی گناه یمن و ارزان کردن قیمت نفت و ... بود
  4. استقبال جناب کدخدا از مذاکرات نه برای برداشتن تحریم های ظالمانه و کمک به اقتصاد کشور بود؛ بلکه نفس مذاکره و فرسایشی کردن آن دست آوردی بود برای ضربه زدن به انقلابیون، مقاومت اسلامی و دوستداران نظام اسلامی که ایران بدون از حمایت ما نمی تواند مشکلات اقتصادی اش را حل نماید به همین جهت رهبر معظم انقلاب طرح اقتصاد مقاومتی را داد و فرمود: مشکلات در داخل حلّ می شود نه در نیویورک، لوزان، ژنو و ... اما کو گوش شنوا !!!
  5. ما در جنگی تمام عیّار هستیم؛ چه در حلب، موصل، یمن و ... چه در داخل با فتنه گران و طرفداران آنها، چه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با طرح شبهات فراوان و ... دشمن به دنبال استحاله ی انقلاب و ارزشهای آن، ناامید کردن از اهداف متعالی انقلاب، برگرداندن به دوران شاهنشاهی و هخامنشی، نفوذ در لایه های اجتماعی مردم ، ترساندن مردم از نیروهای مؤمن و حزب اللهی با انگ تندرو و افراطی و ... می باشد.
  6. انقلابیون حقیقی در امتحانی بزرگ قرار دارند اگر همانند روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حول محور ولایت و رهبری اجتماع نکنند و هرکدام حزب و گروه و جناحش را در اولویت قرار بدهد در نزد خدا و اولیاء الهی پاسخی نخواهند داشت. انقلابی یعنی همان کسانی که در راه دفاع از اسلام و ولایت با گمنامی در هسته ای و موشکی و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام دشمنان را خشمگین و دوستان را خرسند می نمایند، انقلابی یعنی افرادی که گوش به دهان رهبری دارند و در عرصه های مورد نیاز پا به رکاب و آماده اند، نه یعنی آنها که خسته و پشیمان و یا مشغول لذائذ دنیا و ریاست می شوند.
  7. هرچه جلوتر می رویم نیاز به جهاد، فداکاری، ایثار، نثار، اخلاص و تقوای توحیدی بیشتر می شود و گرنه عده ای از ریل انقلاب خارج، بعضی خسته و نا امید، گروهی دنیا زده و تکاثر طلب، افرادی با اشتهای سیری ناپذیر مبتلا به حقوق های نجومی، عده ای با دست اندازی به بیت المال مشغول چپاول، بعضی با سودای زندگی در اروپا و آمریکا، عده ای با اندیشه ی سکولاری و سیاست شیطانی قهارانه علیه دین و دینداران تاختن، گروهی با دم زدن به دین و مذهب به دنبال اسلام آمریکایی و شیعه ی لندنی و هستند، پس باید ظرفیت معنوی و ایمانی خود را بالا ببریم، وگرنه یا در لندن و غیر آن و یا در داخل در پازل دشمن قرار می گیریم ولو اینکه خود ندانیم. 
  8. یاران انقلاب باید بدانند دشمنان عنود وشیطانی ما در مقابله ی با انقلاب همه متحد و منسجم اند، ما هم باید به سخن نورانی خداوند گوش فرا دهیم، و به حبل و ریسمان الهی چنگ بزنیم و متحد و منسجم دشمن را ناکام بگذاریم ( وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا )
  9. کسانی که در مصادر امور هستند و به دیگران مقام و موقعیت می دهند توجه داشته باشند اگر زیر دستان بهتر از آنها باشند و بکار گرفته نشوند بر اساس روایت نبوی خیانت به خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله) کرده اند ، در هر کاری اگر به غیر از امر و نظر رهبری اقدام می نمایند حجت شرعی نخواهند داشت ، در هر گوشه ای اگر احکام الهی اجرا نشود و امیال و خواسته های شخصی، حزبی و گروهی جایگزین گردد برای خداوند پاسخی ندارند.
  10. - انقلابی یعنی آنهایی که همچون سلمان و ابوذر پا جای پای امام و رهبر خود بگذارند، نه اینکه فرامین او را پشت سر بیندازند، نه اینکه از امام و رهبر خود پیش و پس افتد، نه اینکه در ولایت پذیری پایدار نباشد، نه اینکه ولایتمدار تک بعدی باشد، نه اینکه قداست رهبری را بشکند، نه اینکه دیر هنگام تبعیت کند، نه اینکه فرامین وی را تقطیع کند و آنیکه به نفع خودشان است بیان نمایند، نه اینکه یاری و نصرت و حمایت از وی را رها کنند و....

حجت الاسلام امرالله اندرزیان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.