کد خبر: ۱۱۲۳۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
امام جمعه قلعه رئیسی:
عصر دنا: گناه اصلی به گردن آقای رفسنجانی است و سران فتنه با حمایت و پشتیبانی و دلگرمی آقای رفسنجانی مرتکب آن همه خیانت شدند و سران فتنه صفرهایی بودند که رفسنجانی عدد آنها بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به اصل نبوت و یکی از سندهای رسالت پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: اولین راه برای شناخت پیامبر خاتم اعجاز یا همان معجزه است که یک نوع معجزات فصلی و یک نوع معجزه دائمی است که جاودان و برای همه زمان‌ها و مکان‌ها تا قیامت می‌باشد.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و سعادت دانست.

وی به اعم بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسوولان نظام اشاره و آنها را تبیین کرد و در ادامه به صحبت‌های رئیس جمهور در همایش حقوق ملت در قانون اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: متوسل به آمارهای ناپذیر شدند از جمله این که کشور در 6 ماهه نخست امسال دارای رشد اقتصادی 4/7 درصد بوده،‌ ایجاد 700 هزار شغل و فعال شدن 15600 کارگاه تولیدی که این آمارها یادآور وعده‌های قبلی مبنی بر حل مشکلات در 100 روز است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: جیب مردم، کاهش قدرت خرید، سقوط روز افزون ارزش ریالی فریاد می‌زند که این آمار واقعی نیست و امروز وقت ارائه کارنامه است امروز باید پاسخ دهید در مورد عدم تحقق وعده‌های محیرالعقول و پاسخ ناکامی برجام از رفع تحریم‌ها را بدهید.

صلواتی یادآور شد: مردم به کارنامه دولت توجه می‌کنند نه وعده‌ها و منشور حقوق شهروندی، بیکاری به عنوان اصلی‌ترین معضل دولت شد، دولت در اقتصاد به بیراهه می‌رود در سیاست خارجی به بن بست رسیده، در فرهنگ شاهد ولنگاری، در مسائل اجتماعی هر روز شاهد افزایش ناهنجاری اجتماعی و بسیاری از درآمدهای دولت برای تشریفات هزینه می‌شود و همایش حقوق شهروندی یک همایش خسارت بار و فریب افکار عمومی بود.

وی به روز ثبت احوال در 3 دی اشاره و با تبریک این روز به کارکنان این نهاد اضافه کرد: مسوولان و متولیان این اداره به دریافت این هزینه‌های کمرشکن از مردم چه جوابی دارند هزینه ثبت احوال به 34 هزار تومان، کارت ملی 28 هزار تومان و تغییر نام 105 هزار تومان افزایش یافته و در منطقه ما اداره ثبت احوال با کمبود نیرو مواجهه است و از حراست ثبت احوال استان می‌خواهیم به موضوع کمیسیون تغییر سن در چاروسا ورود کند.

صلواتی به استخدام‌های غیرقانونی هم اشاره و عنوان کرد: در شرایطی که دکترها و فوق لیسانس‌ها بیکارند و استخدام دیپلم‌ها باعث ناامیدی در بین آنها شده است اگر کسانی با پارتی بازی و بدون امتحان استخدام شود درآمد آنها حرام است چون حق بقیه را ضایع کرده و سازمان بازرسی نقطه امید مردم است بیایند پرونده‌های استخدامی ادارات را بررسی کنند هر جا ضابطه‌مند نبود برخورد کرده و مدیران متخلف را عزل کنند و مدیری که صرفا بخاطر طیف سیاسیش، یا اقوام، یا به خاطر بالا دستی استخدام می‌کند این مدیر خادم به نظام نیست و خائن به نظام است.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز استقرار سپاه در صنعت هوانوردی اشاره کرد و گفت: امروز امنیتی که در کشور ما داریم به برکت مجاهدت و تلاش‌های مخلصان خدا، سپاهیان سرافراز است و هر جا و هر زمانی که از تفکر سپاه به نحو شایسته استفاده شد کشور دچار هیچگونه مشکل نشده است و امروز اگر در عرصه بین‌الملل صاحب اقتدار هستیم به برکت تفکر سپاه است و رمز موفقیت دولت‌ها به میزان بهره‌مندی آنان از مجموعه سپاه بستگی دارد.

وی به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره و از تلاش حجت‌الاسلام قرائتی در این عرصه تشکر کرد و در ادامه  با اشاره به اتفاقات دانشگاه آزاد گچساران یادآور شد: مایه ننگ است در استان غیور و غیرتمند ما در دانشگاه آزاد چادر دختر را از سرش بکشند.

صلواتی در ادامه روز صنعت پتروشیمی را یادآور شد و گفت: این روزها شاهد راه‌اندازی پتروشیمی کهگیلویه با تلاش مسئولان و نماینده محترم بودیم که امیدواریم تلاش خود را چند برابر کنند که شاهد کندی در این پتروشیمی نباشیم.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به سالروز حماسه 9 دی در سال 88 اشاره و تاکید کرد: 9 دی نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود و روز نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با امام و ولایت بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.

وی با بیان اینکه سران فتنه باغی و محارب و مفسد سیاسی فی الارض بودند تصریح کرد: ما مقام معظم رهبری را امام عادل می‌دانیم سران فتنه در مقابل امام عادل امت ایستادند و خروج کردند این مصداق بارز بغی است و سران فتنه محارب بودند و این زمینه تیر اندازی و شمشیر کشیدن را فراهم کردند.

صلواتی افزود: در 9 دی دادگاه مردمی حکم اعدام سران فتنه را صادر کرد و این امت انقلابی از قوه قضائیه انقلابی کماکان انتظار دارند حصر سران فتنه شکسته شود و حکم اعدام آنها جاری گردد و اگر تا به امروز این چند روز دنیا را نفس می‌کشند باید مدیون ولایت باشند و هرکس امروز چه در نگاه چه در عمل و چه در بیان مواضع با امام المسلمین زاویه دارد سرباز دشمن است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به نقش هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 اشاره و تبیین کرد: گناه اصلی به گردن آقای رفسنجانی است و سران فتنه با حمایت و پشتیبانی و دلگرمی آقای رفسنجانی مرتکب آن همه خیانت شدند و سران فتنه صفرهایی بودند که رفسنجانی عدد آنها بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۶
غضنفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
بیاوجمش کن انوو توچه ایگویی خدادبسه بیووببین این چه ایگوی درموردآیت الله هاشمی په یکی نی بگوی تودونی اصلا صفرو عدد چنه تابرسه و...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
اقای صلواتی عملکرد خودت چیست همه میتوانند حرف بزنند .تو پاسخگو به کی هستی
جانباز
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
واقعا افرادی مانند شما فته تیستی که هاشمی را فتنه بخوانی برای انقلاب وپیروزی ان تو یکی جه کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
بیسوادی امثال جنابعالی باعث بی توجهی به بخش محروم چاروسا و بالاخص قلعه ریسی شد. برو زندگی نامه رفسنجانی را مطالعه کن بعد اظهار نظر کن.
110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
تو که جوجه ای بالاتر از تو هم به گرد خاک پای آیت الله رفسنجانی نمیرسد /
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
باعث تاسف است مردم همه را خوب می شناسند درود بر آیت اله هاشمی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
باسلام جناب صلواتی گویی اینکه در کسوت امامت جمعه قم یا تهران یا مشهد است که این اینگونه می تازد لازم است ایشان بداندکه تریبون مقدس جمعه جای غیبت کردن نیست جای هتک حیثیت مسلمان نیست اگر قبول دارند که اقای هاشمی مسلمان است ضمنا ایا رهبری که شما خود را در کنار ایشان می خواهید عددی حساب کنید راضی به این توهین ها هست ؟متاسفم که بعض از ائمه جمعه تفاوت بین میتینگ سیاسی و تریبون مقدس جمعه را نمی دانند.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
تمام این حرفها باعث میشه که قلعه رئیسی در محرومیت بماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب است ...امام خمینی...هاشمی رفسنجانی را تو میخوای به مردم معرفی کنی حاجی گرینف
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
باسلام به نظرم هاشمی صفر هم نیست هر که با فتنه همراهی کنه از ارزش و اعتبار ساقط هست با تشکر مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
تو چه ...هستی که با استوانه ی انقلاب این طور برخورد میکنی . خجالت بکش . امامان بیسواد جمعه بلایی را که سر صدا وسیما اورده شد سر نماز جمعه خواهند اورد . نماز جمعه جای خداپرستی است .کاری نکنید که ملت در نماز جمعه شرکت نکنند .
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
این زبان گویای امروزی چرا دردولت قبلی لال شده بود وهیچکدام ازمشکلات جامع را مطرح نمی نمود.ازقیامت بترس وواقع گوباش .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
مگه انقلاب ارث هاشمی است که به هر بخواد میتونه بفروشه اگه اول انقلاب هم زحمتی کشید بیش از حقش هم خورد فعلا باید بره آقازاده شو از زندان آزاد کنه
دست از بت پرستی بردارید کمی تفکر لازم است
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
...
مدیر پایگاه به دلیل توهین این دیدگاه انتشار داده نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
حیف صدحیف که تونام رفسنجانی رابه زبان بدبخت بیسواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
...
مدیر پایگاه به دلیل توهین، امکان انتشار این دیدگاه وجود ندارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.