تاریخ انتشار:۱۸:۵۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
در نشست بررسی وضعیت مسکن طلاب تأکید شد
عصر دنا: در نشست بررسی وضعیت مسکن طلاب بر همکاری دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین مسکن طلاب و روحانیون استان تأکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز نشست هماهنگی برای رفع مشکل مسکن طلاب استان با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مرکز حوزه‌های علمیه استان اقدامات مهمی برای حمایت از روحانیون انجام داده، گفت: برای رفع مشکلات طلاب و خانواده‌های آنان خدمات فرهنگی و رفاهی به طلاب و روحانیون ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مسؤولان استان همکاری و همراهی بیشتری را با مرکز حوزه‌های علمیه در جهت رفع مشکلات طلاب داشته باشند.

پناهی اضافه کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان ارتباط خوب و تنگاتنگی با بیمه آسیا دارد و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به روحانیون و طلاب استان توسط این بیمه خوب و مطلوب است.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور مهارت‌آموزی طلاب و خانواده‌های آنان تفاهم‌نامه همکاری با فنی و حرفه‌ای استان منعقد شده است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در تأمین مسکن طلاب و روحانیون شد و افزود: شورای شهر یاسوج، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و سایر ادارات استان برای تأمین زمین برای ساخت مسکن طلاب و روحانیون همکاری کنند.

پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت استان برای حمایت از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رفع مشکل آنها استفاده شود و همه ادارات استان در رفع مشکلات این قشر موثر جامعه نهایت همکاری را داشته باشند.

وی بیان کرد: نشست بررسی وضعیت مسکن طلاب به صورت مرتب و منظم و با حضور دستگاه‌های عمرانی و راه و شهرسازی و سایر ادارات استان برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار