تاریخ انتشار:۱۸:۵۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان:
عصر دنا: مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان گفت: بیش از 300 میلیون تومان از اوایل تابستان سالجاری تا کنون از ارگان‌های دولتی و خصوصی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی طلبکار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید نوید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای تعداد 74 آژانس تلفنی ثابت است.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران ادامه داد: ازاین تعداد 5 آژانس ثابت دارای مجوز هستند که در حال حاضر 2 آژانس مسافربری درون شهری اقدام به اخذ مجوز کرده‌ است.

حسینی افزود: در حال حاضر تعداد 700 تاکسی رسمی سازمان شرکت اتوبوسرانی شهرستان  گچساران دارای کارت صلاحیت هستند.

وی به تاکسی‌های شخصی شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: قریب بر 800 تاکسی کددار شهرستان گچساران دارای کارت صلاحیت و تایید شده شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی دوگنبدان هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران تصریح کرد: تعداد 22 دستگاه اتوبوس کار جابه جایی مسافران درون شهری را به عهده دارند.

وی اذعان کرد: در حال حاضر در مناطق تازه ساخته شده شهرستان گچساران اتوبوس حمل و نقل مسافران درون شهری نیز در نظر گرفته شده است.

حسینی به مطالبات شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: بیش از 300 میلیون تومان از اوایل تابستان سالجاری تا کنون از ارگان‌های دولتی و خصوصی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی طلبکار است.

مدیرعامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی گچساران ابراز کرد: دانشگاه‌های شهرستان گچساران اعم از دانشگاه پیام‌نور مبلغی به میزان 74 میلیون تومان به شرکت اتوبوسرانی گچساران بدهکار است.

وی به دیگر دانشگاه‌ها این شهرستان اشاره کرد و گفت: دانشکده نفت و گاز گچساران مبلغ 32 میلیون تومان به این شرکت بدهکار است.

حسینی ادامه داد: شرکت دریا ساحل که وابسته به سپاه است مبلغی به میزان 58 میلیون تومان به شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی گچساران بدهکار است.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی گچساران بیان کرد: شرکت کول‌هام مبلغی به میزان 41 میلیون و 250 هزار تومان و همچنین شرکت سدچم شیر بالغ بر 120 میلیون تومان از ابتدای تابستان سالجاری تا کنون به شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی گچساران بدهکار هستند.

برچسب ها: سید نوید حسینی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.