کد خبر: ۱۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: آيا بايد بار ديگر شاهد آن روح تمام خواهانه مجموعه دفتر جنابعالي به صورت علني باشيم؟؟آيا اين اقدامي اخلاقي و انساني است که جمع فرهيخته دانشجويي و دانشگاهي را ناديده انگاشته و با نگاه سياسي، آن را رقيب خود به حساب آورند؟؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بسمه تعالی 
برادر ارجمند جناب آقاي تاجگردون
نماينده محترم مردم شريف استان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم،

احتراما، به استحضار مي رساند، چند صباحي، جمعي از دانشجويان فرهيخته استان کهگيلويه و بويراحمد به دنبال فرصتی مناسب بودند تا در هفته وحدت به مناسبت ميلاد پيامبر رحمت (ص) و سبط مکرمش امام صادق (ع) و تقارن آن با آئين باستاني شب چله نشست دور همی داشته باشند. فرا رسیدن این ایام موجب شد تا جمع دانشجويي استان، فرصت را مغتنم شمرده و با گرد هم آوردن قشر فرهيخته دانشجويان استان زير بيرق اهل بيت (ع)، به منظور بررسي و كنكاش مسائل و مشكلات استان ك.ب در فضايي همدلانه و خيرخواهانه، برنامه جشنی با عنوان "همایش هفته وحدت"برگزار نمايد.

ليكن در گرماگرم تلاش هاي جمع فرهيخته دانشجويان استان براي برگزاري همايش مزبور، افرادي كه مدعي ابلاغ پيام و دستور از سوي جنابعالي بودند، طي تماس تلفني اظهار داشتند كه اين برنامه به صورت مشترک با دفتر جنابعالي برگزار گردد. لذا کانون فرهيختگان با حسن نيت و مثبت انديشي و با هدف ايجاد وحدت و انسجام هرچه بيشتر ميان دانشجويان هم استاني مقيم تهران، پيشنهاد دفتر جنابعالي را پذيرفت و به منظور هماهنگي بهتر، دبير اجرايي نشست وحدت کانون فرهيختگان جلسه اي با حضور عوامل مجموعه دفتر جنابعالي صورت دادند که ماحصل آن، برگزاري همايش با ادغام دو موضوع هفته وحدت و شب چله  بود. ليكن با كمال تعجب و آزردگي خاطر جمع دانشجويان، سه روز پيش از برگزاري همايش(شنبه مورخ ۹۵/۹/۲۷ ساعت۲۲)، عوامل مجموعه دفتر جنابعالي تصميم به حذف صبغه ديني و ارزشي نشست گرفته و ضمن تاكيد صرف بر جنبه تاريخي و باستاني موضوع(که در تبليغات مبرهن و روشن است)، با نواختن ساز جدايي و تمام خواهي، به صورت يك جانبه و بلامنازع خواستار برگزاري همايش توسط دفتر حضرتعالي شدند كه صراحتا با اين اقدامات به پيمان خود وفا نگرديد، همانگونه که در قرآن كريم آمده است، الَّذِينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَ لاَ يِنقُضُونَ الْمِيثَاقَ. (رعد80)، (خردمندان) همانا که به پيمان خدا وفادارند و عهد او را نمي شکنند.

آيا بايد بار ديگر شاهد آن روح تمام خواهانه مجموعه دفتر جنابعالي به صورت علني باشيم؟؟آيا اين اقدامي اخلاقي و انساني است که جمع فرهيخته دانشجويي و دانشگاهي را ناديده انگاشته و با نگاه سياسي، آن را رقيب خود به حساب آورند؟؟ لذا انتظار است تذکر دهید در برنامه ای که خود ترتیب داده اند بصورت غیر حرفه ای در تبلیغات شما رو مهمان ویژه دانشجویان قلمداد نکنند!

جناب آقاي تاجگردون، اهداف و گرايش هاي سياسي مجموعه دفتر جنابعالي براي قشر فهيم و انديشمند دانشجويي اظهر من الشمس بوده و اين واقعيت تلخ را که با سياست ها و اقدامات مجموعه حضرتعالي به طور ناخواسته و به صورت يك ابزار سياسي، وارد بازي هاي هدفمند و طراحي شده مي شوند، به روشني در مي يابد و به آن واکنش نشان می دهند.

کانون فرهيختگان استان در مسير وحدت و انسجام دانشجويان هم استاني با هدف دانش افزايي و مهارت افزايي شکل گرفت و با فعاليت در قالب کارگروه هاي تخصصي، فارغ از هرگونه گرايش هاي سياسي، تداوم حيات يافت. تا كنون اين كانون و فعاليت سه ساله آن مورد استقبال حضرت آيت-الله ملک حسيني و همچنين شخصيت هاي ملي و استاني قرار گرفته است كه تمامي اين عنايات و حمايت ها مهر تاييد و صحه گذاري است بر فعاليت هاي اين گروه فرهيخته ايراني و اسلامي.

در پایان به جهت حفظ وحدت در بین دانشجویان عزیز کانون فرهیختگان و دانشجویان برنامه همزمان را ازحیز انتفاع خارج نموده و به یاری حضرت حق مقدمات نهمین نشست هم اندیشی دانشجویی در آینده را با همکاری و حضور حداکثری فرهیختگان و دانشجویان فراهم خواهد نمود
"وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا"
"و بگو پروردگارا مرا [در هر كارى] به طرز درست داخل كن و به طرز درست‏ خارج ساز و از جانب خود براى من تسلطى يارى‏ بخش قرار ده"


جمعی از دانشجویان کانون فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد
1395/09/29
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
باتشکر از عصر دنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
آخ سی ای مملکت یعنی در گچساران هیچکس جز خانواده تاجگردون وجود ندارد. مثل خان و کدخدا یان سابق
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
نمیدانم نمایندگان مجلس بجزء مطهری چند راس هستند تاجگردون هم یک را آس توقع زیادنبایدداشته باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
وقتی نظرمیدند تآید نمی کنی بیخودنظرمخواهی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
بازهم بیخودمیکنی نظرخواهی میکنی بنوس نظرموردهمایت حکومت
مقیم تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
تاجگردون فکر میکنه غیر خودش توی این استان وبالاتر از اون کسی نیست.
کانون فرهیختگان خوب تشخیص دادند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.