تاریخ انتشار:۲۳:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: نماینده کهگیلویه بزرگ از قرارگاه‌ خاتم‌الانبیاء(ص) در راستای توسعه کشور و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سردار عدل هاشمی‌پور در بازدید از نمایشگاه دستآوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دیدار با فرماندهان ستاد فرماندهی کل قوا و فرماندهان سپاه و قرارگاه خاتم گفت: ایمان، اخلاص، ایثار، فداکاری، وفاداری، یکرنگی، صفا، صمیمیت، خیرخواهی و دلسوزی سال‌ها خدمات قرارگاه خاتم نشان از تاثیرگذاری و الهام گرفتن از روحیه شهدا در این مجموعه بزرگ است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرارگاه خاتم نقشی بی‌بدیل در آبادانی کشور و عبور از تحریم‌ها داشته، تصریح کرد: به جرأت باید اذعان کرد دستاوردهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) غرورآفرین است.

هاشمی‌پور گفت: همان‌گونه که دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی و جهادی موفق شدیم در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کنیم امروز نیز مشاهده می‌کنیم نسل دیروز با کمک جوانان انقلابی گره‌های اصلی در کشور را باز کرده‌اند و ملاحظه می‌کنیم نیروهای قرارگاه خاتم در پروژه‌های سنگین نظام حضوری فعال دارند و باعث عزت‌مندی ما در دنیا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه، سال‌ها قبل پس از پایان جنگ، سپاه با نگاه انجام ماموریت در ساختن کشور که یک نیاز اساسی بود، وارد عرصه جهادی و سازندگی شد، اظهارداشت: ورود سپاه به عرصه سازندگی با تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شروع شد که این فعالیت سپاه در صحنه های جهادی انقلاب اسلامی بود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: هنر سپاه این است کە همواره در مواقع ضروری بە کمک انقلاب شتافته و این نشان از همان الگوی بسیجی است که در قرارگاه وجود دارد.

وی در ادامه با معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه بزرگ خواستار حضور فرماندهان قرارگاه برای حضور در استان و کمک به رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی حوزه انتخابیه شد.

در این دیدار معاون صنعت و معدن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آمادگی خود را برای بازدید و ارزیابی معادن کهگیلویه بزرگ اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.