کد خبر: ۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس جمهوری در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد نبی مکرّم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) پیامبر رحمت و مبشر آگاهی و حکمت را به آنان تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی فرا رسیدن میلاد نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر رحمت و مبشر آگاهی و حکمت را به آنان تبریک گفت و اظهارداشت: امیدوارم به میمنت این میلاد خجسته که بشارتگر خیر و رحمت تبلور خلق عظیم و اسوه حسنه است پیوندهای اخوت و مودت میان ملل مسلمان بیش از پیش گسترش یابد.

روحانی همچنین در این پیام ابراز امیدواری کرده است که کشورهای  اسلامی با بهره‌مندی از این میراث گرانبها و با تلاش و مساعی بیشتر، سیمای رحمانی و نورانی اسلام را به مردم جهان نشان دهند.

رییس جمهوری تصریح کرد: از این رهگذر است که امت محمدی با وحدت و همدلی و درس گرفتن از چشمه زلال نبوی، خواهد توانست موجبات استقرار کامل صلح، آرامش و ثبات را در کشورهای مسلمان فراهم نماید

روحانی در بخش پایانی این پیام نیز از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی مسلمانان را مسالت کرده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار