تاریخ انتشار:۱۶:۲۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه موقت دیشموک گفت: اختلاس‌گرها اگر به روستای سرگچ سفر می‌کردند و روستاهای محروم دیشموک را از نزدیک می‌دیدند اختلاس نمی‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه افراد به تقوای الهی اظهار کرد: ضمن تبریک 10 ربیع‌الاول ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری است که از همه عموم شیعیان و دلسوختگان اهل عصمت طهارت می‌خواهم که در این روز پریوم و مبارک جشنی بزرگی در خور و شان این ائمه و شهر برگزار کنند.

وی در ادامه گفت: حضرت امام جعفر صادق(ع) کسی بود که موسس دانشگاه جعفری و پرورش دادن بیش از 4 هزار شاگرد بود که هر شاگردی توانست در گسترش انقلاب نقش موثری داشته باشد.

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به تمدید تحریم‌های 10 ساله از طرف آمریکا عنوان کرد: تمدید تحریم‌ها توسط کشور آمریکا علیه ایران دارای دو هدف اساسی است که آن دو هدف، قرار دادن اهرم فشار به جمهوری اسلامی ایران و دوم گرفتن نفوذ ایران از گسترش انقلاب و اسلام در خاورمیانه است.

عبدالپور گفت: کسانی که مسؤول مذاکره بودند باید از اول مذاکره، به پایان مذاکره فکر می‌کردند و با تدابیر بهتری این مذاکره را شروع و ادامه می‌دادند.

وی اذعان کرد: البته رئیس جمهور محترم در هفته‌های گذشته با بیان اینکه انجام مذاکرات طبق فرامین مقام معظم رهبری صورت گرفت باید بداند اگر گوش به فرامین رهبری می‌کردند حالا با چنین مشکلاتی روبه‌رو نبودیم.

خطیب موقت شهر دیشموک گفت: رئیس جمهور باید بداند در سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهر که فرمودند من به این مذاکره خوشبین نیستم باید گوش به فرمان بودند و از ادامه این مذاکرات خودداری می‌کردند.

وی بیان کرد: مسؤولان مذاکره باید از همان اول به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند از خطوط قرمز نباید عبور کنیم گوش می‌کردند و با تدبیر بهتر فکر می‌کردند و اگر به فرمایش مقام معظم رهبری بود که در همان اوایل اتمام حجت کردند.

عبدالپور گفت: فکر کردن انسان‌ها را از مصیبت‌ها نجات می‌دهد و رئیس جمهور نباید این مسائل را به گردن مقام معظم رهبری می‌انداخت و از همان اول وارد مذاکره نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه اختلاس‌ها کمر مردم را شکست و مردم را نابود کرد ما مشکلات درونی داریم و از تحریم‌ها نمی‌ترسیم و این اختلاس‌ها هستند که برای ما تحریم شدند و هیچ مسؤولی پاسخگو نیست و این مسئله را به دست فراموشی سپردند.

امام جمعه موقت دیشموک تصریح کرد: اختلاس‌گرها اگر به روستای سرگچ سفر می‌کردند و روستاهای محروم دیشموک را از نزدیک می‌دیدند اختلاس نمی‌کردند.

وی گفت: مسؤولان باید بدانند روستاهای محروم دیشموک که هنوز 37 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در هنگام بارش یک باران به کوه پناه می‌برند این در شان انقلاب اسلامی نیست و نخواهد بود و به جای اینکه دنبال راهکار خارجی بگردید برای اصلاح خلاء‌ها و گودال‌ها و چاله چول‌های انقلاب اسلامی بیایید مچ دزدها را بگیرید. 

خطیب موقت شهر دیشموک گفت: مسؤولان باید بدانند آن شهید پرچی که در روستای سرگچ قرار دارد و مسؤولان از آن غافلند و اختلاس می‌کنند و نمی‌دانند که انقلاب اسلامی با ریختن خون شهید پرچی و دیگران ساخته شده و پیروز شد.

عبدالپور گفت: مسؤولان چرا مچ دزدها را نمی‌گیرند و با آنها برخورد نمی‌کنند و باید بدانیم که این همه گناه و فحشا و فساد در جامعه امروزی همه بر اثر بیکاری جوانان و ازدواج نکردن آنها  است  چون پول ندارند و اگر به جای این همه اختلاس دست جوانان را می‌گرفتند حالا با چنین مشکلاتی روبه‌رو نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما داخلی است که باید حل شود و ما از ناحیه اختلاس‌گرها تحریم هستیم.

عبدالپور با اشاره به پیگیری بخشداری دیشموک در خصوص انجام عملیات احداث سد بالیاب گفت: در چند ماه گذشته با پیگیری مستمر بخشداری دیشموک در خصوص اجرای پروژه مهم سد بالیاب مصوبه این پروژه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و امیدواریم با تایید این پروژه ملی که آثار و برکات خوبی در پی خواهد داشت تحقق پیدا کند.

وی در خصوص آب شرب شهر دیشموک گفت: با توجه به اینکه این مسئله از طرف برخی مسؤولان در حال پیگیری است اما انتظار من از استاندار محترم این است که ما نباید ببینیم استانداری چه وقتی برای ارائه مشکلات به ما می‌دهد اما باید بداند آب حیات انسان است و چند بار هم بیان شد و همه اعتراض دارند و باید خود استاندار با پای خودش بیاید اینجا و ببیند که چه خبر است و امیدوارم مسؤولان استانی بیشتر رسیدگی کنند.

عبدالپور گفت: با توجه به اینکه یک ماه گذشته نماینده محترم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی مسؤولان به دیشموک سفر کردند و از بعضی روستاهای آجم بازدید کردند و مسائل را دیدند اما یک توقع داریم باید بدانند اینکه محرومیت ما فقط در روستاهای آجم خلاصه نمی‌شود.

وی متذکر شد: ما باید به مشکلات همه روستاها فکر کنیم البته می‌گویند آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم و آبی که در کوزه است آب شرب نیست بلکه آب شور است و مسؤولان باید آب شرب شهر دیشموک را اولویت اصلی خود بدانند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین