تاریخ انتشار:۰۰:۰۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت ۹ دی ماه همایش‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی در این راستا در سراسر استان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی ماه با بیان اینکه این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است اظهار داشت: کمیته دانشجویی، فضای مجازی، ارتباطات و اطلاع رسانی، مراسم و کمیته تشکل‌های مردمی از جمله کمیته‌های برای برگزاری این روز بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه تجمع بزرگ 9 دی ماه در مصلی شهر یاسوج برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این آیین تبیین موضوع اتحاد و همدلی و پیامدهای داخلی و خارجی این موضوع برای مردم است.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه یک رویداد ملی است و متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست، عنوان کرد: این حادثه تنها مربوط به انتخابات و دعوای بین دونفر نیست بلکه یک حماسه برای حضور مردم و حمایت آنها از نظام اسلامی است.

خاضع با اشاره به اینکه افکار عمومی و ظرفیت‌های اجتماعی به این روز نگاه ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: همایش‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی در این راستا در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات مختلف تلویزیونی، خاطره نویسی، چاپ نشریه، انشا نویسی را از دیگر برنامه‌های ویژه 9 دی ماه برشمرد و افزود: به طور قطع مردم استان کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر با حضور خودجوش خود در این تجمع برگ زرین دیگری در تاریخ و ادبیات انقلابی خود رقم می‌زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه 9 دی ماه صرفا یک راهپیمایی نیست، اظهار داشت: انتظار می‌رود شورای هماهنگی تبلیغات از نخستین روز دی ماه با برپایی نمایشگاه‌های مختلف و نشست‌های بصیرتی برای تبین بهتر این روز در بین مردم اقدام کند.

حجت الاسلام حبیب الله زمانی افزود: 9 دی ماه روز بصیرت افزایی ملت است و در این روز مردم با حضور خود توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد و بار دیگر از آرمان‌های انقلاب و حرمت ائمه اطهار دفاع می‌کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین