تاریخ انتشار:۰۹:۱۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
در نشست خبری با اصحاب رسانه
عصر دنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر این شهرستان را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه را تشریح کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از افتتاحیه جشنواره فرهنگ و هنر شهرستان در 21 آذر ماه خبر داد و گفت: این برنامه در فرهنگسرای ارشاد واقع در کوی آزادگان پذیرای علاقمندان به هنر و فرهنگ است.

کاظمی‌جو افزود: در افتتاحیه مراسم برنامه‌هایی از قبیل تئاتر، موسیقی محلی و شاهنامه خوانی و نمایش طنز توسط هنرمندان مجرب و توانمند بومی اجرا می‌شود.

هر کدام از انجمن‌های شهرستان با برپایی یک غرفه آثار و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه فعالان هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، تئاتر، کاریکاتور، نقاشی، مجسمه ‌سازی و دیگر رشته‌ها روزانه در محل نمایشگاه به خلق آثار مشغول می‌شوند، گفت: در اختتامیه هفته از آثار برتر تجلیل می‌شود.

کاظمی‌جو برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی در رشته‌های  مختلف را از برنامه‌های جانبی هفته فرهنگ و هنر برشمرد و افزود: بازی‌های محلی و آیینی، پخت غذاهای سنتی، نمایش دستاوردهای صنایع دستی و توزیع رایگان کتاب از دیگر برنامه‌هایی است که برای اجرا در طول هفته فرهنگ و هنر تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در میدان مرکزی و پارک‌های سطح شهر برنامه های شاد اجرا خواهد شد تصریح کرد: از مورخان، محققان، پژوهشگران و شخصیت‌هایی که از گذشته تاکنون در فرهنگ و هنر شهرستان نقش داشتند برای شرکت درآیین بزرگداشت هفته فرهنگ و هنر دعوت شده است.

کاظمی‌جو افزود: اختتامیه هفته فرهنگ و هنر با حضور مسؤولان و مهمانان روز 27 آذر ماه در فرهنگسرای ارشاد برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار