تاریخ انتشار:۰۹:۱۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان صدا و سیمای کشور صورت گرفت
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در مراسمی که مدیرکل برنامه‌ریزی و امور مالی معاونت توسعه و فناوری رسانه، مدیرکل صدا و تصویر، و مدیر کل فناوری اطلاعات حضور داشتند، مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در چند سال گذشته فضای رادیو و تلویزیون سنتی دست خوش تغییراتی زیادی شده است، گفت: رسانه ملی برای اینکه از این رقابت عقب نماند علاوه بر تغییرات در فضای تلویزیون در فضای رادیو هم تغییراتی ایجاد کرده است.

علی افشار، راه‌اندازی رادیو تصویری و پیوستن آن به جرگه تصویر را یکی از اقدامات ارزنده حوزه صدا و تصویر رسانه ملی برای رقابت و مقابله با جنگ رسانه‌ای برشمرد و افزود: با راه‌اندازی این رادیو، مخاطبان صدا و تصویر را به صورت زنده و آمیخته با هم دریافت می‌کنند.

وی مرکز کهگیلویه و بویراحمد را از اولین و پیشقدم‌ترین مرکز برای راه اندازی رادیونما در بین مراکز دانست و گفت: حوزه فناوری و اطلاعات این مرکز با حداقل امکانات و هزینه اما با استفاده بهینه از امکانات موجود و توانمندی‌های داخلی خود از انجام وظایف محوله سربلند بیرون آمد به طوری که برای سایر مراکز الگو شد.

افشار فضای رسانه‌ای را بهترین فرصت برای رساندن پیغام به اقصی نقاط دنیا برشمرد و افزود: باید بیشترین بهره را از این فرصت پیش آمده برد که صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تعامل و تلاش مضاعف همکاران حوزه فناوری اطلاعات به خوبی از فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کردند.

وی راه‌اندازی اتوماسیون صدا و تصویر و نیوزروم در مراکز را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری ستاد معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی در آینده نزدیک دانست و گفت: هم‌افزایی در حوزه فناوری اطلاعات در بین مراکز صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این ستاد است به نوعی که در این برنامه برای راه‌اندازی رادیو نماهای دیگر در سایر مراکز از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌شود.

مدیرکل فنی صدا و تصویر سازمان صدا و سیما هم با اشاره به توانمندی‌ها و زیرساخت‌های قوی در حوزه صدا و تصویر در مراکز کهگیلویه و بویراحمد، فارس و همدان عنوان داشت: به علت داشتن نیروهای فنی متخصص، توانمند و خلاق و زیرساخت‌های قوی طرح‌های ملی و پایلوت که تجربه‌های اول رسانه ملی است در این مراکز اجرا می‌شود.

وی تلاش و زحمات کارکنان حوزه فناوری و اطلاعات مرکز کهگیلویه و بویراحمد را ستودنی دانست و افزود: در آینده نزدیک رادیو تصویری در سایر مراکز راه‌اندازی می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.