کد خبر: ۱۱۱۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۳۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
رئیس میراث فرهنگی بویراحمد خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ادامه یافتن مجالس عروسی در تأسیسات گردشگری یاسوج و راه اندازی کاروان‌های شادی در خیابان‌های این شهر تا پس از ساعت 12 شب نارضایتی‌هایی را در زمینه آسایش و آرامش مردم به وجود آورده است.
وی گفت: بر اساس مصوبات نشست‌های شورای پیشگیری از وقوع جرم و ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد هر کدام از تأسیسات گردشگری شهر یاسوج که مجالس عروسی در آنها برگزار می‌شود باید تا ساعت 12 شب نسبت به اتمام مراسم اقدام کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد افزود: به مدیران تأسیسات گردشگری شهر یاسوج گوشزد شده که ساعت 12 شب را به عنوان زمان پایان مراسم‌های عروسی به برگزار کنندگان این مجالس اعلام کنند.
حسین زاده بیان کرد: چنانچه مدیران تأسیسات گردشگری شهر یاسوج خلاف مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد عمل کرده و مجالس عروسی تا پس از ساعت 12 شب ادامه یابد به استناد قانون در مرحله نخست سه بار تذکر کتبی و در صورت تکرار نیز علاوه بر برخورد از طریق محاکم قضایی نسبت به تجدیدنظر در پروانه بهره برداری آنها اقدام خواهد شد.
وی عنوان کرد: انتظار می‌رود آن عده از شهروندانی که مجالس عروسی خود را در تأسیسات گردشگری برگزار می‌کنند با پایان دادن مراسم شادی در ساعت 12 شب به ترویج روز افزون و نهادینه کردن این کار مهم فرهنگی کمک کنند.
حسین زاده ابراز داشت: این امر به منزله رعایت حقوق شهروندی است و انتظار می‌رود که مردم شهر یاسوج نیز نهایت همکاری و تعامل را با اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برای تحقق آن انجام دهند.
وی گفت: تالارها و باغ‌های عروسی کهگیلویه و بویراحمد که دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی این استان بودند و در گذشته نیز به همین نام بین مردم نقاط مختلف استان از جمله شهر یاسوج رواج داشتند به تأسیسات گردشگری شامل اردوگاه و کمپینگ تغییر نام یافته‌اند.
شهر یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد دارای 30 واحد تأسیسات گردشگری اعم از اردوگاه و کمپینگ ویژه برگزاری مجالس عروسی، مراسم‌های شادی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
مارشال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
راست میگه اصلا شادی چه معنی داره سینه بزنید تا رستگار شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
کا ملا درست این کار اونهای است که فرهنگ شهر نشینی را بلد نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
بسیار بی فر هنگی را می رسون چه معنی دار ساعت 12و1 شب در خیا بانها سر صدا واشایش مر دم می گیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اقای مزارعی راس محترم داگستری جلوی همه بی نظمی ها را گرفته دستش درد نکن همه مردم از راضی هستند دستور این بی نظمی را هم بفر ما یند
وحید
|
Germany
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
برای تهرانی ها پارتی گرفتن آزاد تا صبح اونم داخل آپارتمان!!!!
برای لُرها جرم ، اونم عروسی. آخرش قیام می کنیم.....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.