تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان معاون تربیت بدنی این اداره کل منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان معاون تربیت بدنی این اداره کل منصوب شد.img_0478

با حکم هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان «سیدحسن موسوی» به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش منصوب شد.

سیدحسن موسوی دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۴سال سابقه کار است و پیش از این دبیر تربیت بدنی مدارس بویراحمد و شیراز را درکارنامه خود دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با تقدیر از معاون وسرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت گفت:مسئولیتها امانتی هستند که فرصت خدمات به مردم را فراهم وباید از طریق آنها خدمتگزار مردم بعنوان صاحبان نظام باشیم.

هادی زارع پور در آئین تودیع و معارفه این معاونت گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت حوزه ای تخصصی وبرنامه ریزی اصولی برای تحقق اهداف آن باید محور قرار گیرد.

وی گفت: آقای سیدحسن موسوی از نیروهای خدوم حوزه تربیت بدنی است که امید است با مشارکت وهم افزایی فکری دیگر کارکنان شاهد موفقیت در این عرصه باشیم.

موسوی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم گفت:آینده دانش آموزان بعنوان سرمایه آینده جامعه در دست معلمان است وباید به این مسئولیت مهم توجه کنیم.

سیدحسن موسوی گفت:با توجه به فناوری روز و رشد اجتماعی امروز باید از جدیدترین روشهای تدریس ویادگیری وتفکر علمی مطلوب استفاده کنیم.

سیدحسن موسوی از نیروهای اصلاح طلب بویراحمدی و نزدیک به سیدباقر موسوی است که جایگزین مسعود قبادی از نیروهای اصلا طلب کهگیلویه‌ای می شود که چندی پیش به دلایل نامعلوم از این سمت استعفا داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.