تاریخ انتشار:۱۷:۳۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات کشوری در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بارش برف کافی و مجوز فدراسیون اسکی این پیست میزبان مسابقات مختلف کشوری خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش ایزوپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد طی دو سه سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در حوزه ورزش داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزایش سرانه ورزشی، افزایش تعداد سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی و افزایش تعداد ورزشکاران ملی پوش استان را نتیجه توجه و تلاش در حوزه ورزش توسط مسؤولان امر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حدود 30 هزار ورزشکار بیمه شده در 46 رشته ورزشی در استان داریم، گفت: بیش از 100 ورزشکار ملی‌پوش در رشته‌های ورزشی متعدد نیز در استان وجود دارند که اغلب آنها در میادین بین‌المللی نیز حضور داشته و افتخار آفرینی کرده‌اند.

این مسؤول با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از این ظرفیت‌ها پیست اسکی کاکان یاسوج است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

ایزدپور با اشاره به اینکه این پیست یکی از پیست‌های مطرح و شناخته شده در کشور است، گفت: با برگزاری مسابقات مختلف در این پیست می‌توان ضمن توسعه ورزش اسکی به رونق اقتصاد در استان کمک کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدیدی که چند روز گذشته از این محل داشتند، گفت: این مکان مشکلات و موانعی برای برگزاری مسابقات دارد که امیدواریم با همکاری دیگر دستگاه‌ها و مسؤولان این مشکلات رفع و شرایط اسکی برای مردم و ورزشکاران فراهم شود.

وی بر تجهیز امکانات، برف‌کوب و بالابرها تاکید کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری با هماهنگی فدراسیون اسکی کشور می‌تواند در پرورش ورزشکاران این رشته موثر باشد.

این مسؤول با بیان اینکه برگزاری جشنواره برفی با همکاری اداره کل گردشگری یکی از فرصت‌های مطلوب جهت معرفی جاذبه‌های استان به دیگر نقاط است، تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه حضور گردشگران، رشد و توسعه ورزش استان را به همراه خواهد داشت.

ایزدپور در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری مسابقات کشوری اسکی در رده‌های مختلف سنی در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بارش برف کافی، هماهنگی با فدراسیون اسکی کشور و گرفتن مجوز از فدراسیون قصد داریم مسابقات مختلفی را به میزبانی استان برگزار کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.