تاریخ انتشار:۱۷:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه کبگیان گفت: برخی‌ها از ترس برملا شدن ماهیت برجام و نچرخیدن چرخ سانتریفیوژها و چرخه کند اقتصاد مملکت با منحرف کردن اذهان عمومی روز دانشجو را تبدیل به گفتمان‌های سیاسی و جریان‌های حزبی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: پذیرایی زمین از مهمان‌های ناخوانده خود هر لحظه ممکن است لذا مراقب باشیم با عاقبت شویم با دست خالی و بی‌تقوا به آغوش باز زمین نرویم.

امام جمعه کبگیان با بیان بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای حرم گفت: غیرت و تعصب در دفاع از اهل بیت(ع)، بصیرت و آگاهی نسبت به جامعه، شوق شهادت در دفاع از اسلام و آرمان‌های امام از برترین خصیصه‌های شهدای مدافع حرم است.

وی گفت: بی‌دینهای ترسو و بزدلی که انگ پول‌پرستی به شهدای مدافع حرم می‌زنند گمراهان غربزده‌ای هستند که قوت درکشان در زبانشان است و با جبهه‌گیری‌های بی‌هدف و تعصبات غرب‌گرایی در دریای ملت خریداری ندارند که بی‌غیرتی‌شان زبانزد خاص و عام است.

خطیب جمعه کبگیان درباره مسأله برجام و تمدید تحریم‌ها گفت: زورگویی و بدعهدی در ذات استکبار از مهمترین خصیصه‌های خطرناکی بود که مقام معظم رهبری بارها قبل از امضای برجام به دولتمردان و تیم مذاکره کننده گوشزد کردند.

وی گفت: اکمون همگان شاهدند و می‌بینند که تمام بیانات مقام معظم رهبری مستندی محکم و جامع و فراگیر قبل از امضای برجام بود.

امام جمعه کبگیان درباره سخنرانی‌های 16 آذر و روز دانشجو در استان گفت: برخی‌ها با ترس از برملا شدن ماهیت برجام، و نچرخیدن چرخ سانتریفیوژها و چرخه کند اقتصاد مملکت با منحرف کردن اذهان عمومی روز دانشجو را تبدیل به گفتمان‌های سیاسی و جریان‌های حزبی کردند.

امام جمعه کبگیان خطاب به مردم گفت: مردم شما قضاوت کنید، آیا سیلی خوردن دانشجوی دختر گچسارانی و کتک‌کاری‌ها در روز دانشجو صرفا برای جلوگیری از بیان واقعیات با ایجاد فضای خفقان آزادی بیان است؟

وی گفت: چرا مسؤولان امر به جای حل مشکلات دانشجویان با کتک‌کاری و ایجاد فضای خفقان آنان را ممنوع‌البیان می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.