کد خبر: ۱۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
حمله فرماندار بویراحمد به منتقدین برجام:
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: مگر نه این است که تاکنون همصدایی با بیگانگان و ضد انقلاب جرم تلقی میشد، چه شد که امروز عده ای در کشور بطور کامل با مواضع اسراییل و وهابیت همراهی می کنند و با آنها هم صدا شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  به مناسبت روز دانشجو در محل دانشکده فنی پسران یاسوج ویژه برنامه ای با حضور فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

سید محمد کاظم نظری با گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان اولین گروهی بودند که برای اصلاح جامعه اقدام کردند و جنبش دانشجویی از همانجا شکل گرفت.

فرماندار بویراحمد اظهار کرد: در طول دوران دولت های مختلف  جنبش های دانشجویی فراز و فرودهایی داشته اند اما مشخصه اصلی جنبش دانشجویی که همان عدالت خواهی ومطالبه گری بوده است روز به روز نمود بیشتری پیدا کرده است.

نظری با بیان اینکه دانشجویان از روی علم و خیرخواهی مطالباتشان را بیان میکنند، گفت: دانشجویان در واقع آینه ی تمام نمای جامعه هستند و مطالباتشان مطالباتی برحق است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز تاسف نسبت به  اینکه چرا دانشجویان برخی مواقع آن مطالبه گری که باید داشته باشند را ندارند، گفت: برخی با نگاه امنیتی تلاش کردند صداهایی که هر گونه نقد و انتقاد را به  گوشه ای از نظام دارد کمرنگ کنند و آن صداها را منفعل کنند که این کار را به  شیوه ها  و ترفندهای مختلف انجام دادند.

رییس شورا ی اداری شهرستان بویراحمد گفت: فرقی نمی کند در کدام دولتها، ولی اگر صداهای منتقد خفه شوند قطعا از دل آن دولتها فساد سر برمی آورد و یکی از آسیب هایی که جامعه را به انحطاط خواهد کشید همین افراط و تفریط ها خواهد بود.

فرماندار بویراحمد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان کرد:  انسان به امید زنده است و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه آثار مخربی از خود بر جای خواهد گذاشت پس هر کسی در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه  گام بردارد خیرخواه این نظام و مملکت نیست.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به بحث برجام بعنوان بحث روز جامعه گریزی زد و گفت: در کنار تمام کارشکنی های بین المللی، در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید نقشه دشمنان این نظام بر آب شدو باید وضعیت سالهای گذشته کشور را با وضعیت کنونی مقایسه کنیم تا متوجه شویم در سالهای قبل کشور چگونه بوده است.

وی گفت : برخی تلاش کردند که انتظارات مردم را بالا ببرند و قطعا برجام فتح الفتوح زمانه ی مانیست، ولی بهترین شکلی بود که در این شرایط بد می توانست اتفاق بیافتد و افتاد.

نظری اذعان کرد: باید ببینیم چه کسانی مخالف برجام بودند،چه کسانی بیشترین تلاش را کردند که برجام و زحمات نظام جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان از مخالفان اصلی برجام و مذاکرات هسته ای بوده و هستند و در طول مذاکرات کارشکنی و سنگ اندازی  فراوانی برای توافق هسته ای داشته اند، گفت: مگر نه این است که تاکنون همصدایی با بیگانگان و ضد انقلاب جرم تلقی میشد، چه شد که امروز عده ای در کشور بطور کامل با مواضع اسراییل و وهابیت همراهی می کنند و با آنها هم صدا شده اند.

فرماندار ادامه داد: تشخیص چگونگی برخورد با برجام و عواقب آن به عهده ی شخص اول نظام است و حرف اول و آخر را در این خصوص مقام معظم رهبری خواهد زد و نباید جلوتر از ایشان قدمی برداشته شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
ظاهرا آقای فرماندار از مسائل روز عقب مانده اند . اینکه اسرائیل نگران برجام بود یک جنگ زرگری بود و مخصوص دوران تصویب برجام . اگر ایشان کمی مطالعه شان را بیشتر می کردند متوجه میشدند که امروز اسرائیلیها مستقیما از برجام حمایت می کنند و بسیار نگران لغو آن هستند چزا که معتقدند برجام ایران را از دسترسی به بمب هسته ای دور کرده .
در ضمن جناب فرماندار خوب بود آن روزی که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها خطر نامطمئن بودن امریکاییان را هشدار میداد و دولت محترم با عجله بسیاری از خطوط قرمز را زیر پا میگذاشت به این مساله که نباید جلو تر زا عقب تر از رهبری حرکت کرد ، توجه می کرد .
در خصوص آزادی بیانهم که شاهکار دولت محترم در لغو چند سخنرانی عناصر دلسوز انقلاب در کشور و خصوصا در یاسوج که از شاهکارهای دولتتان بوده است و گرنه در دولت قبل دانشجو عکس احمدی نژاد را هم در مقابلش آتش زد و کسی به او کاری نداشت .
این واقعا بد است که انسان مخاطبش را نادان فرض کند ....
مقیم بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
فرماندار از پشت کو آمده از جایی خبر نداره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
نظری بیچاره خواسته جای خودشو محکم تر کند نمی داند چی بگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
تا دیروز آقای رئیس جمهور داد میزد که همه مسئولیت مذاکرات با من است (در چهارمین نشست خبری ) ولی امروز که میبیند کدخدایش زیر همه چیز زده با ناجوانمردی اعلام می کند همه کارها با تایید شخص رهبری بوده و میخواهد توپ را به زمین حضرت آقا بیندازد . در حالیکه اگر هیچ سخنی از رهبری نبود ، همان نامه چندین بندی که قبل از تصویب برجام منتشر کردند ، این آدرس (
http://www.irinn.ir/news/129866/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1--%D9%85%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84 ) کافی بود که نشان دهد ایشان بسیاری از رفتارهای دولت در این مذاکره را نمی پسندیده و عدم پایبندی مذاکره کنندگان به این تذکرات نشان دهنده عدم توجه شان به ریزبینیها و دقتهای عمیق سیاسی و دوراندیشانه معظم له بوده است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
بابا تویکی لطفا فقط حرف نزن و ساکت بشین ،برجام برجام نکن تو خبر از برجام داری؟؟برجام تو صندلیته بیچاره!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
فرماندار چوب ...اگه می تونی برجام را هجی کنی انوقت در موردش حرف بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
برجام پیش کش تو که داری کیف میکنی چه سودی به حال مردم بی چاره داره
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
آبروی هرچه فرمانداره بردیش.بی سواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
درود برفرماندارشجاع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.