تاریخ انتشار:۱۶:۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
مدیرکل انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق‌الزحمه برخی از عوامل اجرایی انتخابات مجلس دهم در حوزه‌های مختلف استان هنوز پرداخت نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید کرامت الله کریمی اظهار داشت: برخی از عوامل اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند.

وی از پرداخت حق الزحمه برخی از عوامل اجرایی انتخابات گذشته خبر داد و افزود: پیگیر پرداخت حق الزحمه تمامی عوامل اجرایی هستیم و امیدواریم منتج به نتیجه شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اقدامات و رایزنی‌های لازم برای پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفند سال گذشته انجام شده و در روزهای گذشته مکاتبات لازم با مسئولان و متولیان امر نیز صورت گرفت.

کریمی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به پیگیری‌های انجام شده حق‌الزحمه تمامی عوامل اجرایی انتخابات گذشته در استان پرداخت شود./ تسنیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین