کد خبر: ۱۱۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
در آیین تکریم و معارفه مدیران ورزش و جوانان کهگیلویه مطرح شد
عصر دنا: آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه با انتقاد صریح و شدید یکی از مدیران از مدیر‌کل ورزش و جوانان همراه بود و توصیه‌های دردمندانه‌ای هم در خود داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ظهر امروز در حالی برگزار شد که با رکوردزنی بی سابقه تأخیر در برگزاری مراسم همراه بود.

برخی از اعضای شورای اداری شهرستان طبق دعوتنامه ساعت 10 برای شرکت در این نشست حضور به هم رسانده بودند به علت تأخیر در برگزاری مراسم دو ساعت در فرمانداری معطل شدند.

سید مسعود تقوی‌نژاد که خردادماه 93 با حکم ناگهانی مدیرکل ورزش و جوانان و مخالفت نماینده وقت مردم در مجلس جایگزین مسیح موسوی شده بود امروز سکان این مجموعه را به رضا نیکویی‌زاده داد.

تقوی‌نژاد در طول دوران مدیریتش به رغم نبود بودجه و مشکلات عدیده مالی چرخ ورزش شهرستان را به خوبی چرخانده و همواره با شجاعت از بی مهری‌های مدیرکل به این حوزه سخن می‌گفت.

وی در آیین تکریم خود یک نگرانی نه از باب رفتن بلکه برای سرنوشت جریان همسویش داشت؛ تقوی‌نژاد در این مراسم گفت: عده‌ای در پوستین طایفه‌گری یکسری مسایلی را به جریان اصلاح‌طلب تحمیل می‌کنند و من برای این جریان نگران هستم.

رئیس سابق ورزش و جوانان کهگیلویه افزود: اگر رگ گردنم را بزنند به هیچ مرامی جز اصلاح‌طلب کرنش نخواهم کرد و تسلیم نخواهم شد و یکی از دلایل رفتنم همین پافشاری بود.

تقوی‌نژاد خطاب به کسانی که سیاست دوگانه سوزی دارند، گفت: استقلال شخصیتی خود را زیر سؤوال نبرید.

سید ایرج کاظمی‌جو هم در این نشست به صراحت از سیاست دو پهلوی مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و افزود: یک آدم نامحرم در استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان این استان را برای بالا رفتن پله ترقی خود کرده اما برای تثبیت جایگاهش دست به هر کاری می‌زند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: مدیر منصوب به دولت تدبیر و امید که دارد به خوبی کار می‌کند و تجربه پیدا کرده است و بارها برنامه‌هایی بدون حمایت و حضور مدیرکل برگزار کرد چرا باید مجبور به استعفا شود؟

وی با بیان اینکه هر مقامی باید مدیر منصوب به خودش را قبول داشته باشد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در بخشی از کارهای آقای تقوی‌نژاد دخالت می کرد و اجازه تصمیم‌گیری نمی داد.

کاظمی جو تأکید کرد: کسی که امروز باید تودیع می‌شد شخص مدیرکل بود؛ مدیری که مقام ارشد استان او را قبول ندارد و در جلسات راهش نمی‌دهد در این استان جایگاهی ندارد و باید برود.

کاظمی جو با بیان اینکه ژست ظاهری مدیرکل ورزش و جوانان هم با ورزش همخوانی ندارد افزود: اگر ایزدپور بماند هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند. کرامت انسانی دارد به سهولت له می‌شود.

وی با اشاره به تمجید معاون مدیر کل ورزش و جوانان از ایزدپور گفت: تعریف و تمجید آقای کرمی جای نقد دارد؛ وقتی در مجموعه‌ای هیچ کس از مدیرکل رضایت ندارد عملکرد این مدیرکل چه جای دفاع دارد؟

فرشید کرمی معاون پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان وضعیت بودجه این اداره کل را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه عمده درآمد این حوزه از درآمد برگشتی اماکن ورزشی است افزود: در مدیریت خوب آقای تقوی‌نژاد شکی نیست و البته در ادامه مدعی شد جابه‌جایی تقوی‌نژاد به درخواست خودش بود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقوی‌نژاد خواستار خدمت در اداره‌کل داشته و حتی پستی هم پیشنهاد داده بود.

وی پیشرفت ورزش را در گرو دو مقوله دانست و تصریح کرد: ورزش در صورتی پیشرفت می‌کند که هر تیم یا هیأتی بودجه در اختیار داشته باشد و دوم اینکه حاشیه نداشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
متاسفیم از وجود چنین مدیرکلی در استان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.