تاریخ انتشار:۱۶:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
طی دو ماه اخیر صورت گرفت
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از کشف و جمع‌آوری بیش از یک هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در شهرهای این استان طی دو ماه اخیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان آبفای استان در برخورد با تخلفات آب و فاضلاب  و دست‌کاری تأسیسات اظهار کرد: همراهی دستگاه قضایی در این زمینه بسیار اثرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دوماهه اخیر بیش از یک هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری‌ شده است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه از این تعداد 500 مورد مربوط به متخلفان فاقد امتیاز آب بودند، بیان کرد: 394 مورد از این تخلفات مربوط به خانوارهای فاقد امتیاز فاضلاب بوده است.

وی یادآور شد: 110 مورد از این تعداد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده نیز مربوط به تخلف دست‌کاری در کنتور و نصب انشعاب غیرمجاز آب است.

لدنی‌نژاد با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان عزم خود را برای کشف و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان جزم کرده است، تصریح کرد: در کنار این اقدامات قاطع قانونی سعی شده است از شیوه‌های مختلف فرهنگی در  جلوگیری از پدیده شوم انشعاب‌های غیرمجاز به‌کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها و توسل به برخی مسائل غیرقانونی خللی در عزم شرکت آب و فاضلاب در زمینه جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز وارد نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز باعث بروز خسارت‌های فراوان به شرکت و اخلال در خدمات‌رسانی به شهروندان قانون‌مدار می‌شود به همین دلیل باید با متخلفان برخورد قاطع شود.

لدنی نژاد با تقدیر از مساعدت و همکاری جدی دادگستری استان و تسریع رسیدگی به  پرونده‌های متخلفان انشعاب غیرمجاز عنوان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از 140 پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی همچنین با تقدیر از رسانه‌های محلی و صدا سیمای استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز عنوان کرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان در فرهنگ‌سازی و مبارزه با این پدیده شوم طی دو سال اخیر پشتوانه‌ای محکم برای آب و فاضلاب استان بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار