کد خبر: ۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار:۱۶:۲۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره رأی سنای آمریکا به تمدید 10 ساله تحریم آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: اقدام سنای آمریکا در تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعتماد به این کشور را در نظام بین‌المللی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و تبعات زیادی برای آمریکا در پی خواهد داست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به تعهدات بین‌المللی مطمئناً واکنش جدی را در برابر این اقدام سنای آمریکا نشان خواهد داد و مانند گذشته راه خود را با توجه به منافع ملی ادامه می‌دهد.

عارف همچنین تصریح کرد: مسئولان سیاست خارحی ایران نیز مانند گذشته باید با هوشیاری، اقدامات کشورهای مرتبط با برجام به خصوص دولت جدید آمریکا را که به نظر می‌رسد می‌خواهد هزینه نقض برجام را متوجه ایران کند، به دقت رصد کرده و موضع‌گیری مناسب با توجه به منافع ملی ایران اتخاذ کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس در پایان به سایت جماران گفت: دولت ایالات متحده آمریکا باید بداند که اگر بخواهد در نظام بین‌الملل اعتماد به کشورش را زیر سؤال نبرد، راهی جز وتوی مصوبه سنای آمریکا ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.