تاریخ انتشار:۱۶:۲۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه کبگیان ابراز امیدواری کرد که دلشیفتگان آمریکا با بدعهدی‌های کنونی از خواب بیدار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: آخرین مرحله از مرحله ترک دنیا و ورود به آخرت مرحله احتضار یعنی همان قبض روح و جان دادن است که با باز شدن دید برزخی و مشاهده موجودات برزخی وقت توبه پایان یافته است.

وی گفت: پس مراقب باشیم تا وقت داریم توبه کنیم و با پشت پا زدن به امورات زودگذر دنیوی و دستگیری مستمندان و سرکوبی هوای نفس با تقوا از دنیا برویم.

امام جمعه کبگیان درباره تمدید تحریم‌ها توسط نمایندگان مجلس آمریکا گفت: کشورهای بدون ولایت و رهبری و مطیع اجنبی همیشه ناموفق بوده و هستند.

وی گفت: یادتان هست چقدر مقام معظم رهبری از بدقولی و عهدشکنی و دشمنی دولت آمریکا علیه ملت و کشور ما صحبت و گوشزد داشت اما غرب‌زدگان آمریکاپرست در بوق و کرنا می‌کردند که رهبری نمی‌گذارد تعامل ایجاد کنیم.

وحدانی‌فرد بیان کرد: اکنون خروجی آن را ببینند که مجلس سنا با 99 نماینده و 100 درصد آرا تمدید تحریم‌های 10 ساله را تأیید می‌کند.

وی گفت: برخی می‌گفتند سازش با آمریکا تمام مشکلات ما و ملت را حل خواهد کرد و به گریه عده‌ای از نمایندگان مجلس در زمان امضای برجام می‌خندیدند.

امام جمعه کبگیان درباره روز جهانی معلولین خطاب به مسؤولان گفت: آیا کبگیان معلول ندارد؟ آیا حق مردم این است که اداره یا شاخه بهزیستی نداشته باشد؟ چرا اداره بهزیستی منطقه را تعطیل کردید؟ آیا با معلولان هم باید بازی‌سیاسی کرد.

خطیب جمعه کبگیان درباره سرانجام حقوق‌های نجومی گفت: 180 روز است فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سرانجام حقوق‌های نجومی روی زمین مانده است.

وی گفت: چرا عده‌ای از برملا شدن حقایق فرار می‌کنند و چرا باید فرمایش ولی‌فقیه بی‌جواب بماند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.