کد خبر: ۱۱۰۵۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
نماینده بویراحمد و دنا خبر داد
عصر دنا: نماینده بویراحمد و دنا از پیش‌بینی راه‌اندازی بیمارستان 250 تختخوابی یاسوج ظرف 6 ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیش از ظهر امروز و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج؛ مرکز فوق تخصصی اندوسکوپی و کولونوسکوپی این بیمارستان راه‌اندازی شد.

در حاشیه این برنامه افتتاحی، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با پی‌گیری‌هایی که از وزارت بهداشت و درمان داشته‌ایم تاکنون اقدامات خوبی برای ارتقای وضعیت مراکز درمانی در مرکز استان داشته‌ایم.

وی گفت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان جمعیت زیادی را در خود جای داده و همچنین مهاجرت‌های بسیار زیادی را به این شهر طی سال‌های اخیر شاهدیم و همچنین تعداد بسیار زیادی از مردم سایر نقاط استان به صورت روزانه به این شهر برای انحام کارهای درمانی و اداری مراجعه می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین دلیل باید مراکز درمانی مرکز استان را به همه تجهیزات لازم مجهز کنیم تا مردم خود شهر یاسوج و سایر مردم استان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

زارعی گفت: راه‌اندازی مرکز پیشرفته اندوسکوپی و کولونوسکوپی در بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج یکی از نیازهای مبرم در مرکز استان برای تشخیص بیماری و درمان بیماران بود که با تجهیز این مرکز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها شاهد خدمات موثری به بیماران خواهیم بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: پی‌گیری‌های ما تنها مربوط به این مرکز نیست بلکه خبرهای خوشی در هفته‌های آینده در زمینه تجهیز مراکز درمانی مرکز استان خواهید شنید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده وزارت بهداشت این قول را داده که تجهیزات بیشتر و مدرنی را در اختیار استان قرار دهد.

وی در ادامه اظهارات خود به بیمارستان بزرگ در دست ساخت یاسوج اشاره کرد و گفت: این بیمارستان 250 تخت‌خوابی اکنون در مراحل بسیار خوبی از پیشرفت کاری قرار دارد که تمامی تأسیسات داخلی آن به اتمام رسیده و نمای بیرونی تمام شده و ظرف 6 ماه آینده این امیدواری وجود دارد که وارد مدار بهره‌برداری شود.

زارعی با بیان اینکه مراکز درمانی مرکز استان اکنون در وضعیت خوبی از نظر خدمات‌دهی به سر می‌برند تصریح کرد: در زمینه تجهیز مراکز درمانی به آمبولانس نیز کارهای خوبی انحام شده به نحوی که همه مراکز درمانی شهرها و بخش‌ها و دهستان‌ها به آمبولانس جدید مجهز شده‌اند و دیگر مانند گذشته نیازی نیست که بیماران با وانت جابه‌جا شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
درود بر این همه ایثار و از خود گذشتگی درود بر دستان شما
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
اگر پیشرفت استان بر این اساس بود بیست سال عقب نمی افتادیم درود بر شما نماینده خدوم بویراحمد ودنا
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
زمین بیمارستان به صورت اهدائی ونصف بها توسط اهالی دولت آباد اده شده است تنها خواسته مردم نامگذاری بیمارستان به نام شهدای دولت اباد است .شده
همکار بیمارستان. تل زالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
روح حاج زارع هم از پیشرفت های بهداشت و درمان استان و یاسوج خبر نداره. ایشون هیچ نفشی نداشته فقط در افتتاحیه ها هست وسلام
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
افتتاح بیمارستان یاسوج گامی بلند در جهت سلامت مردم است و نیازی به مهاجرت مردم به بیرون شهر یاسوج است
خخخخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
این 4 سال دستت باز شده حاجی؟؟
تو ضعیفترین ادمی هستی که یه شهرستان میتونه به مجلس بفرسته.
ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
اگر اینجوری که روح حاج زارعی خبر نداره و این بودجه مفتی و شانسی میاد خداش حاضره اما بهتر از ادم هایی بود که ادعا داشتن دریغ از پیشرفت کار و پروزه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
دیگه نمی دونم حاج زارعی چی رو باید افتتاح کنه هر چه بوده یا افتتاح بوده یا در حال افتتاح هیچ روستایی را هم بدون اسفالت و خدمات نگذاشته خدا قوت سردار بویراحمد ودنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.