کد خبر: ۱۱۰۵۱
تاریخ انتشار:۲۳:۴۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
حاشیه دیدار صبای قم و استقلال
عصر دنا: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم هر زمان که مورد فحاشی قرار گرفت لباس قرمز رنگی که زیر لباس اصلی خود را به تن کرده بود، نشان می‌داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): استقلال و صبای قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر می‌روند.

* حدود 10 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام(ره) حضور یافتند که اکثر آنها را هواداران استقلال تشکیل می‌دهند.

* تعدادی از هواداران صبا با در دست داشتن پرچم‌های قرمز درون ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* مسیری که برای خبرنگاران جهت حضور در ورزشگاه یادگار در نظر گرفته شده بسیار طولانی است که این مسئله با ناراحتی اصحاب رسانه همراه شده است.

* حامد لک پیراهن قرمزی زیر لباس خود به تن کرده و با آن مشغول گرم کردن است. هر زمان که هواداران استقلال علیه لک فحاشی می‌کنند، او پیراهنی را که در رو پوشیده را بالا می‌زند و لباس قرمز خود را به نوعی نشان می‌دهد که این مسئله حساسیت هواداران را در بردارد.

* حامد لک، پویا سیف پناهی، مسعود حق‌جو، ابوالقاسم دهنوی، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، مهران امیری، حمیدرضا دیوسالار، میلاد ابطحی، احمد حسن‌زاده و سیدعلی فاطمی 11 بازیکن اصلی صبا را تشکیل می‌دهند.

* هواداران استقلال با بردن نام قشقایی به شکست پرسپولیس در دیدار جام حذفی مقابل این تیم دسته دومی اشاره کردند.

* اطراف زمین بسیار شلوغ است و افراد متفرقه زیادی آنجا حضور دارند.

* در بیرون از ورزشگاه در کنار پرچم‌های آبی رنگ، پرچم قرمز رنگ هم برای فروش قرار داده شده است.

* هواداران استقلال قبل از شروع بازی در چند نوبت علیه حامد لک شعار سر دادند.

* موقعی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند و به سمت هواداران صبا استارت زدند، با واکنش هواداران روبرو شده و از سوی آنها هو شدند.

*بازیکنان صبا در اقدامی جالب عکس ماچادو که در سانحه هوایی برزیل جان خود را از دست داده روی پیراهن خود حک کردند و با این لباس به گرم کردن پرداختند./ فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.