کد خبر: ۱۱۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): روستای سرتنگ لیراب در فاصله 30 کیلومتری شهر دیشموک واقع شده حمل مدرسه برپشت چارپایاناست که دانش آموزان آن فاقد فضای آموزشی مطلوب بودند .

رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت: این کانکس توسط خیر تهرانی(پریسا عارف) با هزینه 20 میلیون تومان تدارک دیده شد که وقتی این مدرسه به شهر دیشموک رسید ،انتقال آن به منطقه مورد نظر با مشکل مواجه شد چرا که انتقال آن با کامیون به روستا غیر ممکن بود .

منصور صالح زاده با بیان اینکه همه تجهیزات شامل میز، تخته سیاه به این مدرسه اختصاص داده شد افزود:این روستا فاقد آب لوله کشی، برق، تلفن و راه ارتباطی است به همین دلیل انتقال کانکس و تجهیزات آموزشی با چارپایان به این روستا حمل شد .
روستای سرتنگ لیراب دارای 25 خانوار جمعیت است 
و 16 دانش آموز در پایه های مختلف مقطع تحصیلی ابتدایی دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
اصلا روستایی که همش 25 تا خانواده و 16 دانش اموز داره چه ضرورت داره مدرسه داشته باشه؟؟؟؟ خب یه اتاقک هم برای اونجا بسه. تازه باید مردم اونجا را به جای دیگری منتقل کرد که امکانات باشه اگر بشود اگر نه که همون اتاقک که گفتم هم بسه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.