تاریخ انتشار:۰۰:۴۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
یادداشت
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسئولین استان و شهر گچساران التماستان میکنیم...پیامبر اکرم(ص):«سَیِّدُ الْقَوْمِ‏ خَادِمُهُمْ‏.»[۳] (رئیس و آقای هر قوم، خدمتگزار آن‌ها می‌باشد.)
باز هم خبر خودکشی و باز هم سکوت مسئولین بی مسئولیت.در یک روز دو نفر و در یک سال دهها نفر به دست خود کشته و صدها خودکشی ناموفق.حتما مشکلی وجود دارد ای بزرگان به اصطلاح خادم مردم.التماستان میکنیم اگر به مردمتان نمیتوانید کمک کنید حداقل به دنبال دلایل این عمل به قول خودتان ناپسند باشید.
شمای که پشت میزهای پر زرق و برق خود نشسته آیا فکر میکنید با پاراف کردن نامه ها و انداختن امضا های شکیلتان پای چند برگه بی ارزش به مردم خدمت میکنید؟؟
شما آیا تا به حال از خود پرسیده اید شاید امکان دارددرقبال مردم و قشر آسیب پذیر شهر و استانتان وظیفه ای دارید؟آیا روز قیامت را از یاد برده اید؟من به عنوان یکی از مردم این دیار تمنا دارم به داد جوانانمان برسید جوانانی که نه پول دارند ونه پدر پولدار،نه شغل دارند،نه در آمد و پارتی گردن کلفت.آیا شما معنی به بمبست خوردن را میفهمید؟
خون جوانان این منطقه گردنتان است اگر باز هم در سکوت از این قضایا بگذرید.من نمیدانم شمادر جلسات شورای اداری که هر ماه برگزار میکنید درباره چه مسائلی بحث و همفکری میکنید.اینبار من به عنوان یک انسان تقاضا دارم درباره جوانان و رفع مشکل مردمی که هیچ چیز و هیچ کس ندارند بحث همفکری کنید.
ای داد و صد فریاد که در جامعه مسلمان و شیعی که مسئولین مدعی حکومت مالکی و اشتری هستند همچنین معضلاتی بیداد میکند و هیچ صدایه امیدوار کننده ای به گوش نمیرسد.برادران دست از باند و باند بازی،قومیت و قومیت گرایی بکشید که نتیجه آن به بمبست خوردن قشر مستضعف جامعه است.
برای چندمین بار خواهش میکنم یک تیم آسیب شناس اجتماعی متشکل از روانشناسان و جامعه شناسان خبره برای بررسی بحث خودکشی های اخیر استانمان تشکیل بدهید و با نظر این بزرگان و راهکارهایی که ارائه میدهند به مقابله با این معضل شوم که گریبان گیر دیارمان شده است بایستیم.
امیدواری حق همه انسانهاست پس روح امید را در جوانانمان بدمید و اگر هم حوصله این حرفها را ندارید منتظر خبرخودکشی های بعدی بمانید.مهران گرجی نیا فعال سیاسی و اجتماعی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.