تاریخ انتشار:۲۳:۳۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
خدمت صادقانه بسیج به محرومان روستای مارین/
عصر دنا: به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران 17 گروه جهادی گچسارانی آماده خدمت به محرومان در این شهرستان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

5 آذر 58 روزی که امام راحل ما بسیج را تاسیس کرد چه کسی باور می‌کرد امروز بعد از چهار دهه تکثیر بسیج در سراسر کشورهای مظلوم دنیا آنها را در مقابل استکبار و زورگویان بیمه کند.

چه کسی باور می‌کرد بسیجی که آن‌روزها علمدار خط مقدم جبهه‌های نبرد بود امروز در خط ولایت ایستاده و پا‌برجا با تفکر و بصیرت پرچمدار اقتصاد مقاومتی باشد.

به‌راستی باید گفت، امام شما را خوب شناخت که در خصوص ویژگی‌های شما واژه‌هایی به‌کار برد که برای کسی دیگر به کار نبرد.

روزی پا بر مین می‌گذاشتند و راه باز می‌کردند و امروز راه‌های روستایی را برای مادران و پدران همان نسلی که در جبهه بودند صاف می‌کنند.

امروز رسالت بسیج در محرومیت‌زدایی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

چند‌سالی است خدمت به محرومین و مستضعفین مهمترین هدف اردوهای جهادی بسیج است.

امروزه کدام مسؤول و مدیر را سراغ دارید که بسیجی‌وار در شرایط موجود اقتصادی کشور عاشقانه به کمک محرومین و نیازمندان بشتابد.

روز گذشته به همراه فرمانده سپاه شهرستان گچساران به سمت روستای مارین گچساران حرکت کردیم تا شاهد یکی دیگر از اقدامات بسیجیان جهادی باشیم.

در حاشیه این بازدید سرهنگ علی‌اصغر نورایی‌نسب اظهار کرد: اردوهای جهادی مصداق تحقق شعار سال مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران ادامه داد: بسیج و سپاه پاسداران امروز در زیر سایه مقام معظم رهبری تلاش خود را برای زدودن محرومیت از چهره نقاط محروم به‌کار گرفته است.

وی افزود: جهادگران بسیجی امروز به آن درجه رسیده‌اند که خود را وقف مردم محروم در نقاط دورافتاده می‌کند.

سرهنگ نورایی‌نسب تصریح کرد: امروز رسالت دیگر بسیج حضور فعال و مستمر در امر محرومیت‌زدایی است که مشاهده می‌کنیم اقدامات بزرگی در کشور صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران اردوهای جهادی بسیج را یکی از کارهای ماندگار دانست و عنوان کرد: اردوهای جهادی بر‌عهده سازمان بسیج سازندگی است که خوشبختانه تلاش‌های خوبی در شهرستان گچساران برای شناسایی و محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، ساخت مسجد، خانه عالم، ساخت خانه نیازمندان، ساخت سرویس‌های بهداشتی و بسته‌های حمایتی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ نورایی‌نسب بیان کرد: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس هر‌جایی که بسیجیان ما بسیجی‌وار وارد میدان می‌شوند خوش می‌درخشند و این باعث خوشحالی مردم است.

وی ادامه داد: بازسازی این منزل اعتباری به میزان 65 میلیون ریال و توسط اردوی جهادی پایگاه شهید قدوسی انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اذعان کرد: بازسازی معابر بین باغی در روستای مارین از دیگر اقدامات اردوهای جهادی بوده که با اعتباری به میزان 50 میلیون ریال و استفاده از 50 تن مصالح در سخت‌ترین مسیرهای صعب‌العبور انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: احداث دیوار بهشت زهرای این روستا از دیگر اقدامات اردوهای جهادی بسیج بوده که با اعتباری به میزان 60 میلیون ریال هزینه در‌بر داشت.

سرهنگ نورایی‌نسب خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی انجام شده در شهرستان گچساران 17 گروه جهادی را شناسنامه‌دار کرده‌ایم که به فراخور موقعیت با روحیه جهادی به کمک محرومین و مستضعفین خواهد شتافت.

وی گفت: خوشحالی و رضایت خانواده‌ها بی‌شک رضایت‌مندی آنها را از نظام به همراه دارد، پس بسیجی باشیم و در میدان عمل حاضر شویم.

برچسب ها: گروه جهادی ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.