تاریخ انتشار:۲۳:۱۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده مطرح کرد
عصر دنا: مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: هیأت‌های مذهبی خواهران از جمله هیأت‌های فعال شهرستان بوده ولی نبود زینبیه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آنان را با مشکلاتی رو به رو ساخته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع مداحان، هیأت‌های مذهبی و روحانیون شهرستان لنده با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در جامعه گفت: حرکت و پویایی جامعه ما برگرفته از فرهنگ و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: توجه به مبانی فرهنگی و مذهبی امری لازم و ضروری بوده که در شرایط کنونی و در مقابله با تهاجم فرهنگی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: دشمنان اسلام با راه‌اندازی گروه‌های تکفیری و هجوم به حرم مطهر اهل‌بیت(ع) به فکر تخریب اعتقادات و باورهای مذهبی در جامعه شیعی هستند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: در جامعه شیعی ایران اسلامی نباید انحرافی نسبت به اعتقادات و مذهب و باورهای دینی و انقلابی ما صورت بگیرد و دشمن به خواست و اراده خود دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: اگر باورها و اعتقادات مذهبی و دینی ما تحت شعاع باورهای غلط غربی قرار گیرد ما نخواهیم توانست به اهداف عالی خود یعنی توسعه و ترقی اسلام ناب محمدی دست یابیم.

امام جمعه موقت لنده در ادامه به وجود 60 هیأت مذهبی، 65 مداح، 40 مسجد و 9 روحانی مستقر و طرح هجرت در شهرستان اشاره و گفت: کمبود خانه‌های عالم یکی از مشکلاتی است که در این شهرستان وجود داشته و نیاز است نسبت به توسعه و احداث خانه‌های عالم در روستاهای پر جمعیت شهرستان اقدام شود.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه به لزوم حمایت نهادهای انقلابی و فرهنگی و مذهبی از هیأت‌های مذهبی اشاره و گفت: فرمانداری، دهیاری، بخشدار و همه ادارات و نهادها باید در جهت جذب روحانیون در سطح شهرستان (شهر و روستا) حمایت جدی خود را داشته باشند.

وی به حضور پرشور بانوان و هیأت‌های مذهبی بانوان در مراسمات دینی و مذهبی ادامه داد: نبود زینبیه یکی از مشکلات اساسی هیأت‌های مذهبی بانوان بوده که نیاز است مورد توجه مسؤولان قرار گرفته و نسبت به احداث آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

برچسب ها: لنده ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار