تاریخ انتشار:۲۳:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: با حضور جمعی از مسؤولان آئین تودیع و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، آئین تودیع و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کار و وظیفه حساس ذیحسابان اظهار کرد: ذیحسابی کار پر فشار و توان فرسایی است که علاوه بر پاسخگویی در مقابل نهادهای نظارتی باید قوانین را در دستگاه مورد نظر به خوبی اجرا کند.

غضنفر آرام افزود: با توجه به مشکلات موجود در زمینه کمبود آب و تنش‌های آبی کار ذیحسابی در شرکت آب و فاضلاب از حساسیت بیشتری نسبت به سایر دستگاه برخوردار است.

وی با اشاره به برخی مشکلات که در حوزه فرهنگی و عدم استفاده بهینه از آب شرب وجود دارد، عنوان کرد: عدم پرداخت آب بها به وسیله برخی مشترکین و برخی دیگر از مسائل باعث شده که در زمینه درآمدهای آب و فاضلاب با مشکلاتی مواجه شویم و همین موضوع می‌طلبد که ذیحساب‌های شرکت آب و فاضلاب با دقت و وسواس بیشتری امورات را پیگیری کنند.

در ادامه نیز سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه کار در شرکت آب و فاضلاب به نگاه تخصصی نیاز دارد، اظهار کرد: ذیحساب در هر دستگاهی باید به عنوان مشاوری امین عمل کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تعامل ذیحساب با دستگاه ضمن رعایت قوانین را عامل تسریع در روند امور دانست و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و فضای سنتی حاکم بر درآمدزایی باید به سمت استفاده از روش‌های نوین مالی در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح بزرگ عمرانی این شرکت حرکت کنیم.

وی استفاده از روش‌های نوین مالی مانند اوراق مشارکت، اوراق اسناد خزانه اسلامی، BOT، BOO و ... را راهگشای حل مشکلات مالی پیش روی دستگاه‌هایی مانند آب و فاضلاب دانست و گفت: باید با ابزارهای مختلف مدیریتی و مالی نوین به سمت حل مشکلات آب شرب شهروندان گام برداریم.

لدنی‌نژاد شرکت آب و فاضلاب استان را از جمله معدود دستگاه‌های استان دانست که در مسیر استفاده از روش‌های نوین مالی از جمله اوراق اسناد خزانه اسلامی اقدام کرده است، اظهار کرد: در سال جاری نیز استفاده از اوراق مشارکت و فاینانس‌های جاری در برنامه شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات سیدمحمد موسوی ذیحساب سابق آبفای استان تقدیر و داریوش حکیم‌نسب به عنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

برچسب ها: عصردنا ، سایت عصر دنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین