تاریخ انتشار:۲۳:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان صورت گرفت
عصر دنا: با حضور مسؤولان از 100 نفر از ایثارگران دفاع مقدس فعال شبکه استانی دنا تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از 100 نفر از ایثارگران دفاع مقدس فعال شبکه استانی دنا تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیجیان در عرصه هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار، جان خود را در طبخ اخلاص گذاشتند و از کیان میهن اسلامی دفاع کردند.

یوسف افشارنیا در ادامه اظهار داشت: در شبکه استانی دنا بیش از 100 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته از ایثارگران و خانواده شهدا هستند که این موضوع همدلی و همراهی و حفظ روحیه بسیجی در شبکه دنا را در پی داشته است.

وی به روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و متعلق به همه افراد جامعه است همانطور که در عرصه هشت سال دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت کردند در عرصه سازندگی، فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان بسیجیان طلایه‌دار این عرصه‌ها بودند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: به این امر واقف هستیم که با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در مقاطع حساس توطئه دشمنان را در راه ضربه زدن به میهن اسلامی خنثی کردیم.

افشارنیا به سخنان رهبر معظم انقلاب در مبارزه با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: ایثارگران بسیجی اگر دیروز در عرصه دفاع مقدس جانفشانی می‌کردند امروزه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان افسران و پیشگامان عرصه جنگ نرم وظایف بسیار سنگینی بر دوش دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جبهه استکبار با شیوه‌های نوین جنگ نرم تمام بنیان‌های اساسی نظام اسلامی و خانواده‌ها را هدف گرفته برای مبارزه با این ترفندها نیازمند تفکر زبده، خلاق، انقلابی و روحیه بسیجی هستیم که این امر با هوشیاری افسران جنگ نرم در رسانه ملی و شبکه استانی امکان‌پذیر خواهد بود.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش شبکه استانی دنا را مجموعه‌ای متحد در راه توسعه و اهداف نظام اسلامی دانست و گفت: صدا و سیما با حفظ روحیه بسیجی در توسعه، وحدت، مشارکت مردم در مناسبت‌های مختلف مثل راهپیمایی و انتخابات و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام دستگاه‌های فرهنگی بوده که این امر جای تقدیر فراوان دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.