تاریخ انتشار:۱۶:۳۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
عضو شورای شهر یاسوج:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید پایدار در گفت‌وگو با تسنیم  اظهار داشت: پل چهارم بشار یاسوج در حالی تعطیل شده که هر لحظه امکان به‌وجود آمدن یک بحران در این شهر وجود  دارد و تا بوجود نیامدن فاجعه، شهرداری باید چشم و گوش خود را ببندد.

وی عنوان کرد: پل فعلی بشار یاسوج که به نوعی محل عبور و مرور قسمت‌های مختلفی از جمله بیمارستان امام سجاد (ع)، اکبر آباد، نجف آباد، علی آباد، کردلاغری، سروک، تل خسرو، سرآبتاوه و ...و همچنین محور ارتباطی استان فارس بوده به دلیل قدیمی بودن جوابگو نیست و هر لحظه امکان تخریب شدن دارد.

پایدار با بیان اینکه تمام فضاهای گردشگری در مرکز شهر و شمال احداث شده است ابراز کرد: شهرداری یاسوج با وجود تعریف پروژه و تصویب توسط شهر در زمینه ساماندهی رودخانه مهریان و احداث پارک و فضای گردشگری کوتاهی می‌کند که این موضوع سبب مشکلات متعددی برای مردم و گردشگران در دو پارک ساحلی و مهرورزی شده است.

عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم شهر یاسوج از وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های شهری گلایه‌مند هستند ابراز کرد: برخی معابر یاسوج بیش از 20 سال هنوز آسفالت نبوده و ساماندهی نشده‌اند.

پایدار تصریح کرد: شهرداری یاسوج در ابتدائی‌ترین اقدامات از جمله احداث سرویس بهداشتی در نقالط مختلف و پارک‌های محله‌ای مانده است و در این زمینه هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

وی از تعطیلی پروژه پل کمربندی شهید رجایی یاسوج خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های مهم و حساس حوزه شهری یاسوج تعطیل شده و عملا شهرداری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی حرفی برای گفتن ندارد.

پایدار عملکرد شهردار یاسوج در زمینه سامان دادن سیستم اداری و مالی شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرداری یاسوج در زمینه فرهنگی، گردشگری و مسائل اجتماعی هیچ عملکرد مطلوبی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین دلیل تعطیلی پروژه های عمرانی شهرداری کمبود اعتبار است اظهار داشت: شهردار یاسوج بنا دارد با اخذ 15 میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر نسبت به اجرای پروژه های عمرانی متعدد اقدام کند که این اقدام شهرداری ستودنی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.