کد خبر: ۱۰۹۹۸
تاریخ انتشار:۰۰:۱۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: اجساد ۷۱ شهید حادثه تروریستی حله وارد فرودگاه مهرآباد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مجید آقابابایی افزود: در خصوص تعداد شهدا به دلیل سوختگی و قابل شناسایی نبودن اجساد و همچنین کامل نبودن مدارک نمی توان آمار دقیقی ارائه کرد اما هیچ مجروح ایرانی در این حادثه وجود ندارد و همه اتباع ایرانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد این اتوبوس حامل زائران ایرانی از کاظمین به مقصد مرز شلمچه در حال حرکت بوده اند و با توجه به آثار و روند حرکت این اتوبوس بنظر می رسد بخش اعظمی مربوط به استانهای جنوبی باشند که تا تکمیل اطلاعات و اخذ مدارک و کشف سایر مدارک ، اسامی اعلام خواهد شد.

آقابابایی افزود: بطور قطع شناسایی شهدا باید از طریق DNA صورت گیرد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین همچنین از بستری ۸ مجروح این حادثه در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران خبر داد و گفت: این افراد از اتباع افغانستان هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.