تاریخ انتشار:۲۳:۴۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: فیش‌های نجومی محصول نبودن تفکر بسیجی در برخی افراد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه به تجمع اربعین حسینی اشاره و یادآور شد: تجمع اربعین نمایش قدرت و اقتدار اسلام بود و یک مانور برای جهانی شدن جبهه مقاومت است.

صلواتی در ادامه به سالروز تشکیل بسیج در 5 آذر اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی یعنی احساس مسئولیت در قبال جامعه و دیگران و وارد گود شدن برای خدمت به جامعه بدون چشم داشت و بسیجی عنصری است مردمی که با ایمان و بصیرت و اتحاد، از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش های دینی و انقلابی پاسداران صیانت می کند.

وی تاکید کرد: بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است و با الهام از حماسه های تحول آفرین همچون بعثت نبوی و غدیر علوی و عاشورای حسینی راست قامت و استوار در برابر هرگونه بی عدالتی و ظلم و فتنه می ایستد و با همه وجود برای خدمت خالصانه و بی‌منت به خلق خدا سر از پا نمی شناسد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امروز عده ای بسیج را متهم به تندروی می کنند که این ظلم است، اضافه کرد: همین روحیه انقلابی بسیج باعث قوام کشور است و علت بیشتر مشکلات کشور و موانع پیشرفت فاصله گرفتن از روحیه تفکر و فرهنگ بسیجی است و فیش های نجومی محصول نبودن تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی است.

صلواتی، توصیه بسیجیان به روحیه ایثار و شهادت و در برابر منکرات ایستادن عنوان کرد: از بسیجیان می‌خواهم با کسانیکه با فکر لیبرالی‌‌شان از آمریکا چهره بزگ شده درست می‌کنند و از سران نانجیب فتنه قبح زدایی می‌کنند، مقابله نمایند.

وی به روز وقف اشاره و خواستار احیای سنت حسنه وقف کرد و در ادامه به رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم(ص) و امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: باید در جامعه تلاش کنیم زندگی امام رضایی داشته باشیم و در روز شهادت ائمه اهمیت دهیم و در مراسم شهادت ائمه شرکت کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.