تاریخ انتشار:۲۱:۳۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی برگزیدگان جشنواره عکس «استکبارستیزی» استان خبر داد و گفت: آیین تجلیل از این برگزیدگان به زودی برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ربیع‌الله اصالت‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان جشنواره استانی عکس با موضوع «استکبار ستیزی» به همت سازمان بسیج هنرمندان استان در آبان‌ماه امسال منتشر شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبیین نقشه‌های دشمن و معرفی استکبار در زبان هنر و عکس از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بود، افزود: این جشنواره در روز یوم‌الله 13 آبان در سراسر استان برگزار شد.

وی استکبارستیزی، راهپیمایی 13 آبان، انسجام، وحدت و همبستگی را از مهم‌ترین موضوعات این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: تعداد آثار ارسالی به جشنواره توسط هنرمندان آزاد بود.

این مسؤول با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه، تصریح کرد: حدود 230 فریم عکس با موبایل و دوربین به دبیرخانه در مرکز استان ارسال شد.

اصالت‌فر با عنوان اینکه آثار توسط داوران مجرب استان بررسی و داوری شد، یادآور شد: پس از ارزیابی و جمع‌بندی نتایج تعداد 5 اثر از میان آثار رسیده انتخاب و معرفی شدند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان تصریح کرد: هیات داوران پس از بررسی آثار، پریسیما هاشمی، جواد محرابی‌نسب، سحر حسینی، فروزان جاوید و رحیم دادوند را به عنوان افراد برتر در این جشنواره انتخاب و معرفی کرد.

اصالت‌فر از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در روزهای آینده خبر داد و گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان تا پایان هفته بسیج با حضور مسؤولان استانی در یاسوج برگزار خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.